{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sonic gider ikke starte
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.066
    #1   i går kl. 00:23 Den har sat sig ? Hvis der er benzin, og gnist, så mangler der kompression.

  • #2   i går kl. 05:55 Af med topstykket og se ind i cylinderen.
    Så har du svaret.


  • #3   i går kl. 17:25 Jeg kan fortælle jer at jeg stadig ikke har svaret??
    Cylinderen har ikke sat sig og der er massere af kompresion


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.066
    #4   i går kl. 17:27 Og du har målt kompressionen hvordan ?

    Hvis der er gnist, benzin og kompression, så skal den også starte, med mindre tændingen har rykket sig, pakdåser er skudt ud, eller membran er gået til.


  • #5   i går kl. 18:46 Altså den har jo kørt, og så gik den ud og gider ikke starte, den starter i under et sekund hvor efter den går ud igen. Kan det være noget med tændspolen?

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.066
    #6   i går kl. 19:22 Hvis du er helt sikker på cylinder er ok, så start fra en ende - tjek gnist, klar og blå - tag tændrørshætten af, gnisten skal kunne springe ca 1 cm til stel, kan den det ? Hvis ja, så fejler din stator, cdi og tændspole intet, alt er tæt, nye pakninger er monteret ved udskiftning, karburator justeret til cylinderkittet ? Cylinderkit tilkørt inden du gav fuld gas ?

  • #7   i går kl. 19:43 Pakninger til cylinder er nye, jeg kørte med en 92 dyse, jeg kørte med halv gas er par gange op og ned af vejen hvor den så gik ud, jeg har taget topstykket af og cylinderen er helt fin uden nogle tegn på brug, men nogle gange nu hvor jeg prøver at starte den starte den meget kort hvorefter den går ud. Jeg køber et nyt tændrør i morgen og ser om der er nogen forskel

Kommentér på:
Sonic gider ikke starte

Annonce