{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
119 visninger | Oprettet:

Ahmed L
Ahmed L
Tilmeldt:
12. okt
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6

NRG power der ikke står i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej SG, jeg har en Piaggio NRG Power DT 50 2T AC, der ikke kan stå i tomgang, hverken når den er varm eller kold. Jeg har prøvet at justere på luftskruen, men det hjælper ikke meget. Den kan heller ikke tage bundgas ordentligt. Når den får bundgas, kører den, som om den gerne vil tage gassen men bare ikke kan, og den kommer heller ikke over 5300 omdrejninger. Tidligere ejer har sagt, den nok bare skal have skiftet en dyse, så jeg ved ikke, hvad jeg lige gør.

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NRG power der ikke står i tomgang
  • #1   12. okt Rens lige karburatoren som en start.

  • #2   12. okt Som #1 også nævner, en God gammeldags karburator rens kommer du langt med er du usikker på hvordan man gør så spørg endelig men ellers kontroller dysen passer til din opsætning og tag et kig på tændrøret

    Hvad er opsætningen på den?
    Hvad dyse er der i nu?


  • Ahmed L
    Ahmed L Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #3   12. okt Altså af hvad jeg ved burde den være helt std med pillede begrænsninger og ved ikke hvad dyse der er i altså har bare købt den sådan som den er nu

  • Ahmed L
    Ahmed L Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #4   12. okt Men prøver lige at se om det hjælper med kaburator rens

  • #5   12. okt det er nemmest og rense dem med tryktluft ellers kan jeg personligt godt selv lide og skille den ad og så lade den ligge i en beholder med petroleum natten over, og så næste dag lige dyppe den ned i en lille skål benzin for et få det petroleum af(kan godt uddybe hvis det er)

    men vil nok lige få tjekket hvad dyse der er i og eventuelt lige tjekke hvad farve tændrøret har


  • Ahmed L
    Ahmed L Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #6   13. okt tændrøret ser fint ud men det er 88 hovedyse og 32 tomgangdyse

  • Ahmed L
    Ahmed L Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #7   14. okt Nu har jeg så skiftet min hovedyse om til en mindre og venter på at min tomgangsdyse kommer imorgen men sjovt nok gider den faktisk slet ikke at starte nu, den starter efter man træder i kickstarteren en masse gange og så kan den slet ikke tage gassen man kan give en lille smule og når efter man har givet gas nogle gange drukner den bare igen

  • #8   14. okt Men har du renset karburatoren?

  • Ahmed L
    Ahmed L Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #9   i går kl. 01:51 Ja

  • #10   2 timer siden #7 altså når du får den startet op har du så ladet den varme op inden du står og giver gas?

    Chokeren slukker nemlig først efter 3min cirka og hvis du står og prøver at give gas med choker tændt så det klart den drukner, min Typhoon gør det samme hvis den ik lige får de mindst 3-5min opvarmning

    og 88 dyse syntes jeg lyder lidt høj til en afdroslet Std opsætning

    Send gerne et billed af udstødningen


  • Ahmed L
    Ahmed L Tilmeldt:
    okt 2024

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #11   2 timer siden den kan ikke stå i tomgang så hvis den ikke får gas så går den bare ud og hvad skal du bruge et billede af min udstødning til?


  • #12   1 time siden Ja du siger jo den er standard og afdroslet det bare sjældent man ser en afdroslet orginal Piaggio udstødning så vil se om du har taget fejl og den ikke er helt standard og det istedet er en GG,Silent pro,sito eller lign

Kommentér på:
NRG power der ikke står i tomgang

Annonce