{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volt måler søges.
  • #2   29. okt Altså hvis det er at det viser sig at den Koso Speedometer jeg har købt den passer på min Aerox ledningsnet så vil jeg både have stå med polini RPM tæller og temperatur må,er fra Top performnaces ….

Jeg har nemlig købt sådan en af de der Speedometer som Koso engang i tidernes morgen lavede til at passe direkteni speedometerhuset på en Aerox det er desvære den der
    Koso den sidste nye de lavede til Aerox men det første ..
    men i stedet for så er den her Koso speedometer 100% ny og aldrig været pakket ud eller op ….og hvad fanden til pris jeg fik den til .. så havde jeg nok fortrudt det meget længe hvis jeg valgte at sige nej tal til at købe sådan Koso …. Så hvis den vil virke på min Aerox den Røde pg Sorte jeg har i min profil … jammen så har jeg noget af det du søger hvis det er

• #3   30. okt #1
    Det kunne sagtens være sådan en.
    Den skal bare selv forsynes fra tændingen, så den ikke drives af et batteri, udover hvis det er som backup, til at vise at der f.eks. kun er 8 volt på batteriet.

Det lyder som en løsning der er for dyr og totalt overkill, da Hot 50 Naked er født med omdrejningstæller.

Det kommer dig af at jeg har monteret en LED bar på scooteren, da lyset på Hot 50 ( selv med 35/35 watt pære ) er en kæmpe joke.
    Det nye lys er dog på 18 watt ( ja, nu kan man sgu se noget...! ).
    Det virker dog til at stator ikke rigtig kan følge med.
    Vi kan selvfølgelig slukke for nærlyset på BA20D lyskilden, men så kan der opstå flere problemer, hvis brugeren løber ind i statens gridske håndlangere.

Måske er det bare el starter motoren der er træt, eller nogle ledninger/stik der er trætte. Det er jo Kina når det er bedst.
    Den tøver voldsomt med at starte på el start, en gang imellem, men starter så fint på kick.

• #4   30. okt Dem på billidett vil jeg have i overskud …..

De blev Monteret alle sammen tilbage i 2018 i December måned … og de alle sammen stadigvæk helt ubrugte ….. de ligner at de de købt sidste uge og og monteret … he he

Se billiedet (-:

profilbillede
  • #5   i går kl. 19:26 Ok.
    Jeg går lige ledningsnettet igennem, for el starten fejler ret meget men kick virker med det samme.
    Så måske en træt startermotor eller dårligt stik.

• #6   i går kl. 21:42 Var den besked Ment til mig (-:

Kommentér på:
Volt måler søges.

Annonce