97 visninger
|
Oprettet:
Volt måler søges. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg mangler noget der kan vise spændingen på batteriet, når nøglen er drejet over på tændt.
Det skal sidde på et bart styr, på en MotoCR Hot 50 Naked.
Hvad findes der?
feb 2023
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 17 Svar: 102
Er det ikke bare lige sådan en simpel lille fætter du leder efter? Eller har du noget mere kompleks i tankerne?
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.349
Jeg har nemlig købt sådan en af de der Speedometer som Koso engang i tidernes morgen lavede til at passe direkteni speedometerhuset på en Aerox det er desvære den der
Koso den sidste nye de lavede til Aerox men det første ..
men i stedet for så er den her Koso speedometer 100% ny og aldrig været pakket ud eller op ….og hvad fanden til pris jeg fik den til .. så havde jeg nok fortrudt det meget længe hvis jeg valgte at sige nej tal til at købe sådan Koso …. Så hvis den vil virke på min Aerox den Røde pg Sorte jeg har i min profil … jammen så har jeg noget af det du søger hvis det er
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 450 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.032
Det kunne sagtens være sådan en.
Den skal bare selv forsynes fra tændingen, så den ikke drives af et batteri, udover hvis det er som backup, til at vise at der f.eks. kun er 8 volt på batteriet.
Det lyder som en løsning der er for dyr og totalt overkill, da Hot 50 Naked er født med omdrejningstæller.
Det kommer dig af at jeg har monteret en LED bar på scooteren, da lyset på Hot 50 ( selv med 35/35 watt pære ) er en kæmpe joke.
Det nye lys er dog på 18 watt ( ja, nu kan man sgu se noget...! ).
Det virker dog til at stator ikke rigtig kan følge med.
Vi kan selvfølgelig slukke for nærlyset på BA20D lyskilden, men så kan der opstå flere problemer, hvis brugeren løber ind i statens gridske håndlangere.
Måske er det bare el starter motoren der er træt, eller nogle ledninger/stik der er trætte. Det er jo Kina når det er bedst.
Den tøver voldsomt med at starte på el start, en gang imellem, men starter så fint på kick.
jul 2011
De blev Monteret alle sammen tilbage i 2018 i December måned … og de alle sammen stadigvæk helt ubrugte ….. de ligner at de de købt sidste uge og og monteret … he he
Se billiedet (-:
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 450 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.032
Jeg går lige ledningsnettet igennem, for el starten fejler ret meget men kick virker med det samme.
Så måske en træt startermotor eller dårligt stik.
jul 2011
Volt måler søges.