{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
45 visninger | Oprettet:

Vga starter ikke når det er koldt {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har en vga Explora euro 4 som er en fin knallert og kører fint når den først er i gang, men har ret svært ved at starte i koldt vejr, men varmt vejr starter den perfekt. Har lige skiftet tændrør er der nogle som har en ide, så smid en kommentar ??
Det er hul i udluftningsslangen ved topstykket/cylinder kan det have nogle betydning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga starter ikke når det er koldt
  • #1   30. okt Jeg regner med at du bare skal skrue lidt på luft/ benzin skruen, nu hvor at vejret er lidt koldere.
    Den skal have en rigere blanding.

• Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    okt 2024

Følger: 12 Emner: 3 Svar: 7
    #2   i går kl. 08:42 Okay og hvordan indstiller man det skal man skrue alt helt i bund også skrue derfra og hvor sidder benzinskruen og hvordan ser den ud fordi kan godt finde luft skruen den er guld og skal bruges en faldskruetrækker?

• #3   i går kl. 09:00 Du har enten en luftskrue ELLER en benzinskrue. Hvis din skrue sidder tætter på luftfilteret end mod studsen, så har du en luftskrue.
    En hurtig måde at indstille skruen på er at:
    1. Start knallerten og lad den varm op
    2. Skru eventuelt højt op for tomgang
    3. Skru halve omgange ud eller ind på luftskruen indtil at den tager flest omdrejninger (i tomgang)

Når du har fået den indstillet nogenlunde ordenligt så burde den starte meget nemmere

• Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    okt 2024

#4   i går kl. 12:22 Okay tak for det

• Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    okt 2024

#5   i går kl. 21:43 Hejsa det virkede da den startede også prøvede jeg at starte den her senere men så gad den ikke igen, har du andre ideer?

• #6   i går kl. 22:34 Gider den overhovedet ikke at starte nu? Hvis den stadig tager en masse spark før den starter så prøv at lav blandingen rigere. Jeg tænker at temperaturen havde faldet lidt igen og så skulle den igen have mere benzin end f.eks om formiddagen

Kommentér på:
Vga starter ikke når det er koldt

Annonce