{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Knud K
Knud K
Følger: 14 Emner: 2 Svar: 4

Kobling knækker {{forumTopicSubject}}

hej
Da Jeg skilte min giantco stealh ad ind til remmen, faldt der en fjeder ud, jeg fandt ud af at der var knækket en arm i koblingen, jeg købte ny kobling, monterede den, startede scooteren baghjulet kørte med rundt, men dag jeg satte den på joden stoppede hjulet, kørte en tur, da jeg kom tilbage, ville den ikke koble ud i tomgang, skilte den ad, alle arme var knækket, hvorfor?
Jeg skiftede rem for nogle måneder siden, hvis jeg ha fået en der er for kort, kan det være årsagen?
Den er lovlig og en 45.
Hilsen jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling knækker
  • #1   12. nov 2024 Tror bare du hr købt for billigt

• #2   12. nov 2024 Hvad for en rem er der i?

• #3   13. nov 2024 Lyder som om at du har købt en forkert kobling eller du har købt noget billigt lort.

Stage6 Torgue Controller. Den er fed.

• Knud K
    Knud K Tilmeldt:
    aug 2022

#4   13. nov 2024 Det er en 729 X 17,5 rem,

• #5   13. nov 2024 Kunne også tyde på du har fået passet en 107mm ned i 105mm koblingsklokke syntes du skal målt efter

• #6   14. nov 2024 Hvis det er en thansen (eller speedline for den sags skyld) billig kopi?
    Så er den ikke smurt, og skal smørres først. Samtidig er de vildt skrøbelige.

• #7   14. nov 2024 Remmen er aaaaalt for lang.

Den skal være 669
    Slet ikke 729.

Det skál gi nogen problemer med tilkoblingen der ka mærkes. Og måske rykke tingene i stykker

• Knud K
    Knud K Tilmeldt:
    aug 2022

#8   17. nov 2024 Hej igen
    Jeg har være ude at måle og koblingsskålen er 107, og jeg købte en 107 kobling, så det burde ikke være problemet. Og ja, jeg købte en billig kobling, da jeg tænkte at den kørte lovligt, så burde den nok være ok. Det med at smøre koblingen har jeg aldrig hørt om, og heller ikke set på nogle videoer, så det ved jeg ikke om man skal, eller hvordan. I forhold til kilremmen, så er det jeg kan se på diverse sider, at der er forskel på om den kører med 10” eller 12” hjul, 12” hjul = 729 x 17,5 x 30, 10” hjul = 669. Der hvor jeg bliver i tvivl i forhold til kilremmen er at der også findes en 788.
    Efter at have set diverse videoer af koblingsskift, ser det ud til at det er forholdsvis let at presse remskiven i bag ind mod koblingen, det syntes jeg ikke at jeg kan lige så let som det ser ud på videoerne. Så jeg skal lige have skilt det hele af igen og tjekket om det er helt defekt.

Kommentér på:
Kobling knækker

Annonce