Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter starter ikke
  • #1   24. nov 2024 Evt dårlig membran

• #2   24. nov 2024 Har du evt skruet lidt på luft/ benzinskruen? Det kan godt være at den skal have en smule mere benzin nu hvor vejret er koldere.

• #3   24. nov 2024 #2 den er ligegyldig når man bare skal have den startet. Ville enda mene man kan pille hele skruen ud og den ville stadig tænde

• #4   24. nov 2024 Stik den en sjat benzin direkte ind i hullet i karburatoren og start den så med kvart gas eller halv gas.

• Alexander N
    Alexander N Tilmeldt:
    nov 2024

Emner: 2 Svar: 8
    #5   24. nov 2024 Har prøvet at putte noget benzin lige til studsen men stadig ingen held og ingen våd tændrør
    Så må det betyde det er membranen? Kan man teste sådan et membran på en eller anden måde?

• #6   24. nov 2024 Selvfølgelig bliver tændrøret vådt, når du kaster det direkte ind.
    HVIS det ikke gør, så er din membran piv åben.

https://youtu.be/DwBhyvAtv84?feature=shared

• #7   24. nov 2024 Pil den af og se om bladene lukker ordenlig til

• #8   25. nov 2024 #3
    Det er jeg stærkt uenig med

• #9   25. nov 2024 Det må du så være. Der skal ikke meget til det kan starte. Men om den så kører godt....

• Alexander N
    Alexander N Tilmeldt:
    nov 2024

#10   25. nov 2024 Har lige testet med et nyt membran og pakninger dertil og der er ingen forskel

• #11   25. nov 2024 Hvorfor køber du en ny membran, frem for bare at se om den gaber?

• Alexander N
    Alexander N Tilmeldt:
    nov 2024

#12   26. nov 2024 Jeg så på den gamle og kunne se lys igennem 3 af de flapper der

• #13   26. nov 2024 #12
    Så var den helt sikkert defekt.
    Nu kan du så igen prøve med en sjat benzin direkte ind gennem karburatoren og så starte den med halv gas.

• Alexander N
    Alexander N Tilmeldt:
    nov 2024

#14   27. nov 2024 Virkede ikke
    Bemærkede også at da jeg puttede min hånd på først karburator luft indtaget, også studsen, også membranen at der ikke blev suget noget luft

Hørte også noget mærkeligt som var at når jeg drejede stemplet langsomt så kunne jeg høre hvad jeg tror er luft pifte forbi stempel ringene når den var ved at kompresse luften
    Så hvis det er det jeg tror det er så tror jeg desværre at der ikke bliver dannet vakuum pga det

Men da jeg tog tændrør og studsen af så begyndte den pludselig af suge luft fra membranen af

• #15   27. nov 2024 Enten så er dit stempel HELT dødt.
    Ellers så har du en simmering der er skudt ud.
    Eller bundpakningen er meget meget utæt.

• #16   27. nov 2024 Har ny cylinder kit og testede det til et ret fint kompression niveau
    Citat fra #0

Så er der jo noget der ikke passer i dit emne.

• #17   27. nov 2024 #14
    Lyden du kan høre er sandsynligvis bare membranen. Det er normalt

• Alexander N
    Alexander N Tilmeldt:
    nov 2024

#18   28. nov 2024 Jeg vil starte ud med at sige motoren nu virker MEGET godt.

Da jeg købte scooteren billig så virkede den ikke og det var min opgave at fikse den som projekt. Jeg puttede ny cylinderkit på da kompression var dårlig og stemplet og cylinderen så virkelig slidt ud. Så puttede jeg en ny membran da den gamle var virkelig utæt.

Så ind til videre har jeg bare taget en skruemaskine på svinghjulet møtrikken for at se om den starter, men det ville aldrig haft virkede fordi da jeg købte en kickstarteraksel (da den gamle var HELT slidt væk), så startede den. Vil hurtig sige at det er første gang jeg gå dybt ned og dykker i en motor der er helt væk.

Men det må så være derfor den ikke startede, fordi den ikke dannet nok vakuum hurtigt nok. Lyder spøjst og mærkelig men en lille ting som det holdte mig fortabt og forvirret i flere dage!

Tusind tak for jeres hjælp i dette.

Kommentér på:
Scooter starter ikke

Annonce