155 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Tobias C
Tobias C
Emner: 3 Svar: 7

Ingen tryk på bagbremse efter skift af tandhjul Ingen tryk på bagbremse efter skift af tandhjul

Hej skulle skifte bagtand hjul og kæde på min reiju mrt da jeg for fælge af blir stemplet i kaliberen trykket lidt tilbage så der nu er luft mellem stempel og bremse klodsen

Har prøvet og pumpe på pedalen og åbne for skruen men der sker ik en skid
Nogen der har nogen tips

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen tryk på bagbremse efter skift af tandhjul
  • #1   31. dec 2024 Du burde bare kunne pumpe stempelet ud..

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#2   31. dec 2024 Ja tænkte jeg også sad 1-1,5 time og trykkede på pedalen der skete ik en skid

• #3   31. dec 2024 Det burde ikke kunne lade sig gøre. er der bremsevæske nok på? Prøv evt at udlufte den ordentligt

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#4   31. dec 2024 Ja beholderen er fyldt ja tror jeg også det ender med det kan vel ik have noget og gøre med stemplet ik blev trykket helt tilbage kun en smule

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#5   31. dec 2024 Bremsen virkede 100% som den skulle inden jeg tog fælget af

• #6   31. dec 2024 Nej lige meget hvor langt stemplet bliver skubbet tilbage skal du kunne pumpe den ud

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#7   31. dec 2024 Ja det var også min tanke det var der for det undrede mig

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#8   31. dec 2024 Men hvis jeg skal hen og ha den udluftet er det så nødvendigt og tømme beholder og det hele eller kan jeg bare begynde og pumpe som det allerede er

• #9   31. dec 2024 Den behøver ikke at blive tømt nej. Tvivler på at det virker at udlufte den men giv det et skud. Hold godt øje med beholderen så du ikke tømmer den og trækker luft med ned i systemet smiley

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#10   31. dec 2024 Olay tak for det nej men det et forsøg værd er lidt på bar bund hvad det ellers kunne være da det virkede fint inden smiley

• Tobias C
    Tobias C Tilmeldt:
    feb 2024

#11   2. jan Det var bare en udluftning der skulle til

Kommentér på:
Ingen tryk på bagbremse efter skift af tandhjul

Annonce