{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
59 visninger | Oprettet:

Stalker vil ikke starte lige meget hvad {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle derude. Jeg har lige købt en tuned stalker for blot 4 dage siden. Da jeg var ude hos ham startede han den uden problemer på femte huk. Den kørte også helt perfekt. Vi hentede den senere på dagen, og der ville den ikke lige meget hvad. Der er gnist, den får benzin, masser masser af kompression. Den er så tæt på at starte, at der kommer lys i lygten, men den vil simpelthen ikke. Jeg har prøvet ekstremt mange gange dagligt hver eneste dag lige siden. Nogle der kan hjælpe??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stalker vil ikke starte lige meget hvad
  • #1   i går kl. 20:08 haar du aktiveret chokeren

• Marcus O
    Marcus O Tilmeldt:
    jan 2025

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   i går kl. 22:04 Ja, jeg har aktiveret chokeren ??

• #3   i går kl. 23:50 Slå lyste fra når du prøver at starte den der er sikket ikke ret meget strøm på batteriet

• Adin A
    Adin A Tilmeldt:
    apr 2024

Følgere: 129 Emner: 22 Svar: 85
    #4   i dag kl. 00:11 #3 Hva fanden snakker du om?? smiley

Marcus, det lyder enten som en beskidt karburator, beskidt tændrør, eller lav kompression. Jeg er 99% sikker på det er karburatoren siden du siger den er tæt på at starte.

1/3: Prøv først med at tag luftfilteren af og se om den vil starte. Hvis den starter så rens karburatoren.

2: Du kan godt rense tændrøret, men jeg vil anbefale at skifte den. Den koster ca 50-60 kroner i Thansen. Der sidder et nummer på sidden af tændrøret, tag et billed af det og vis det til medarbejderen i Thansen.

3: Pill karburatoren af studsen. Åben bundkaret, skrue tomgangsdysen, hoveddysen, dysemodtageren, luft skuren, tomgang skuren osv ud. Giv det hele noget bremserens. Evt, efterlad luftfilteren i noget benzin.

4: Så det sku lav kompression. En lav kompressions motor er meget svær at hører, uden det rigtige erfaring. En 2takts motor (specifict crossere) har brug for ca 90 psi bare for at starte.

5: Det kan også være en svag gnist, men så skulle den godt kunne starte, bare overhovdet ikke holde tomgang og ihvertfald ikke køre.

Køb en kompression tester i biltema, og få den testet.

Kommentér på:
Stalker vil ikke starte lige meget hvad

Annonce