121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Yamaha BWs 4 Takter Yamaha BWs 4 Takter

Hej. Jeg er ved at få en større hjernebløding grundet min skide BWs. Jeg har et problem med at den ikke tager gas og rykker. Jeg har skiftet karburatoren der sad på før som var en 17.5mm ud med den originale 12mm som er helt gennem renoveret. alle dyser er de rigtige og det er virkeligt mærkeligt. den har også problemet at den godt kan fint uden luftfilter på men så snart man putter luftfilter på igen så sker problemet igen.
PS den er indstillet pr. yamahas service manual

Se problemet på linket under.
https://youtube.com/shorts/V7ww7qsS-TU
https://youtube.com/shorts/ZUNt6e2mGI4
Opsætning
12mm PHVA.
GG Udstødning
50CC standard Cyllinder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha BWs 4 Takter
  • #1   31. mar Luftfilter elementet er tilstoppe og skal skiftes.

Din scooter er stadig ulovlig, når der er GG på.
    Den er også ulovlig med Silent Pro på, men det slipper man ofte afsted med.

• #2   31. mar Tusen tak. Jeg får lige købt et nyt luftfilter element når jeg for mulighed. Og så må jeg se om det virker.
    Og jeg ved godt den stadig er ulovlig. Men her hvor jeg bor handler det ligesom meget om hvor hurtigt man kører og om den er meget tunet. Så er politiet ellers lige glade

• #3   31. mar PROBLEM LØST. Service manualen siger at den skal være dyset i #90 hvilket lyder rimligt højt hvilket det også er. det viser sig at Karburatoren kommer fra frabrikken med en #58 Dyse og da den køre med GG på, så er den om dyset til #75 for at komplementere for GG'en

• #4   31. mar Jeg har aldrig set en Yamaha BWs være dyset med en 58.
    Jeg var 16 år i 1996, hvor der blev solgt mange BWs'er.

Der hvor at du går skævt, i forhold til dyse 58, handler slet ikke om din GG.
    Det handler lige så meget om at du helt sikkert kører med en cylinder der har 5 skyllekanaler og ikke en kører med de originale, som kun har 3 skyllekanaler.

Kommentér på:
Yamaha BWs 4 Takter

Annonce