{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Til Puch ejere med tun-cylle-kit !!!!! {{forumTopicSubject}}

Davs sg'ere...

Så kom tiden hvor jeg anskaffede mig et klassisk 45mm kit til min maxi 2 gear. I min blok har jeg lavet 8mm gevind til pindboltene så de kan holde på noget komression :). Monteringen gik udemærket. Brugte flydende pakning i top og bund, og alt efter kompressionen at mærke holder det udemærket !!! Til at føde mit kit har jeg desværre kun min 12mm 2 gear standard karburator. Men da denne har indstillelig strålespids, mener jeg selv at den lige kan trække kittet nogenlunde.

Mit egentlig problem er tændingen / timingen !!!!!. Jeg har haft (og har stadig) vold mange problemer med at få gnisten til at sprænge det korrekte tidspunk efter jeg har monteret kittet (da jeg smækkede det på, lige efter std. kit passede tændingen slet ik). Min platinafstand har på 0,40 til 0,45mm (som tsvansen skriver det i sit katalog) og jeg prøver bedst mulig at få den til at tænde de 1mm før top som den skal !.

Så var det om jeg ville hører om i (jer med polini kit, monza 47mm og 45mm kit fx) har haft lignende oplevelser ved montering af tunkit på jeres maxier, for den motor is driving me crazy : X

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Puch ejere med tun-cylle-kit !!!!!
Kommentér på:
Til Puch ejere med tun-cylle-kit !!!!!

Annonce