{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Lidt spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hey min popcorn er lige gået i stykker havde glæmt og skifte Nålejeret da jeg sadte min Athena 47.6 cylinder på så i dag standstet min scooter lige pludselig og jeg troede at det var tændrøret der var skudt af men fandt ud af at den var helt galt. fik cylinderen pilledeet af og fandt ud af at det kun var stæmplet der var smadret.. ( fordi Nålejeret var gået i 1000 stykker )..

Så ville lige hører om..

1. hvorfor et Nålejer er bedst Nåleje ø10 Racing Sølv eller Nåleje malossi Ø10..

2. Passer alle krumptapper i min popcorn..??

3. Er det godt nok og have en 100 dyse i min karbu. når jeg har Athena 47.6, Teknikgas next, Powerluftfilter..


Og så gå da lige ind og gi en stemme under popcornen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt spørgsmål
  • #1   8. aug 2005 For det første spiller din opsætning ikke helt med så lille en udstødning og kabu :S

    1. Tag malossi nålelejet..

    2. Det vildeste krumtap der findes til CPI - uden at skulle bygge om til jog dele - er en TopRacing Evo tap der holder til de 14.000 RPM

    3. Som sagt ^^ ville det være bedre at sætte en større kabu på den opsætning, da cyllen skal have en hel del at leve af før det bliver rigtig sjovt.. Og så skift din udstødning ud til en minimum en Nardo..


  • #2   8. aug 2005 hmm ¤ ABR ¤ passer jog krumptap over i en popcorn..??

Kommentér på:
Lidt spørgsmål

Annonce