{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
153 visninger | Oprettet:

hjælp ventilatorskive stalker??? {{forumTopicSubject}}

jeg har lavet et indlæg tidligere med mit problem http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=201305.

jeg har så taget variator skjoldet a, og set at den der ventilatorskive er blevet ret slidt. den støder nemlig på kickstarteraksen. kan det være derfor at efter ca. 2km så udvider varioen sig og får scooteren til at bremse?

kan jeg evt. køre uden varioskjold for at se om det er det.

ps. min kobling er hel lilla og blå, som om den har været MEGA varm. kan det have noget a sige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ventilatorskive stalker???
  • #1   21. aug 2005 Havde på et tidspunkt et lignende problem med min street, det var lisom du beskriver i det 1. forum, den bremser når man slipper gassen...

det eneste jeg vidste var at trykfjederen der sad i var alt for stram, men da jeg tog koblingen af og fjedrene, virkede det som at "armene" på koblingen gik dårligt? så skilte det hele ad og rensede armene og samlede skidtet igen...

efter det holdte den helt op med at "bremse" når man slap gassen... ved ikk om det var fjederen der var for stram eller om armene nærmest "sad fast" i klokken, og derfor ikk ku slippe, for de gik stramt... men har ingen problemer med det nu,..

Kommentér på:
hjælp ventilatorskive stalker???

Annonce