LORTE MAXI LORTE MAXI
er der mon nogen herinde som kan fortælle mig hvad der er galt med min maXi?? Det startede med at den begyndte at køre underligt, når jeg startede med at køre kørte den godt nok 65-70km/t som den skal, men når så jeg havde kørt ca 1km var det lige som den ramte en begrænsning? så røg den ned på omkring 50 km/t, nogen gange tog den lige pludeslig ved, altså den nærmest "hoppede" op og ned i fart!!! problemet var der ikke når jeg kørte op ad bakke?? så en dag sagde den PUF* og BVrraaaaa det gjorde den 2 gange og så gik den helt ud?
jeg har prøvet at skifte HELE ankerpladen med spoler og det på, tændrøret, har tjekket at den er tæt + jeg har prøvet med nyt Benz, og kabu er blevét renset?
SÅÅ er der nogen der kan hjælpe mig?
OG JEG GIDER IKKE HØRE PÅ SVAR SOM KØB EN SCOOTER ELL. LIGNENE!!!!
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.615
så prøv at få justeret din tænding helt efter foreskrifterne, altså 2 mm før top og 4 mm åbning eller hvad det nu er på en maxi...
du kan se hvordan det skal stå i et thansen katalog...
jul 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 4 Emner: 12 Svar: 46
den slår stadig gnist, (er godt klar over at det kan være indstillingen af tæningen) Men når jeg tester om den slår gnist så slår den en fin lilla/blå gnist, men når jeg så propper tændrøret i og hopper på kickstarteren, så bliver tændrøret godt nok fugtigt, men så slår den ligepludselig en mEEGA kraftig HVID gnist??? ;-/
nov 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 13
LORTE MAXI