{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hvorfor kører min puch monza baglæns.? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har ligekøbt et monza lig til 800,- og har nu brugt 1000,- på reservedele til den,, det er alt sammen godt, eller.. I dag har skulle jeg lige rive gang i lortet igen,, og finder så ud af at benzin hanen har stået åben over natten,, efter lang tids kæmpen får jeg liv i pisset og den starter,, dog med små omdrejninger, den går ud og jeg renser tændrøret da jeg kan se det pisser ud med olie af undstødningen, og den starter igen,, dog med lave omdrejninger,, men som et lyn accelererer den, med et mindre knald og jeg tror "Nu virker den igen..", men nej!
Jeg kobler ud og sætter i gear, og kobler ind igen,, fandme om pisset ikke bakker! Yes sir,, Puch monza 3 (bak)gear.. Er der nogen der kan fortælle mig hvad hulan jeg har lavet? og hvordan jeg kan få den til at køre fremad igen?!,,

Da jeg har hørt fra kilder at det kunne være tændingen skal det siges at jeg har haft skiftet platiner og tændspole.. Derudover har jeg bemærket at efter den er begyndt at sætte bagud, er det som om kickstarteren slår tilbage af og til, og til tider er det svært at trykke den helt i bund,,
Alle bud på dette spøjse problem vil hjælpe..

Go go go..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kører min puch monza baglæns.?
Kommentér på:
Hvorfor kører min puch monza baglæns.?

Annonce