490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Huller i stempel... Huller i stempel...

Hejsa...

Jeg håber i kan hjælpe mig. Har købt et 4 gears tun cylle 44,5 mm som jeg vil have sat på min lille pw 50 (den køre med en sting motor). Har set flere herinde som har tunet deres sting ved at smide en cylle på fra en 4 gears.

Da jeg skulle montere det fandt jeg så ud af at min motor var med 10 mm krydspind hvor 4 gears åbenbart er med 12 mm krydspind... Ergo kan jeg ikke bruge det tilhørende stempel.

Jeg vil derfor gerne vide om jeg kan tage et 44,5mm stempel fra en BWS (har set sådan et på protuna) med 10 mm krydspind og bruge til min 4 gears cylle?

Grunden til at jeg er lidt i tvivl er fordi der på det orginale stempel til cyllen er et par huller i bunden af stemplet (ved egentlig ikke hvad de bruges til?) men på stemplet til BWS'en sidder de to huller i toppen af stemplet i stedet... Vil jeg stadig kunne bruge det eller har i andre forslag??

Ps. Ved heller ikke om stemplerne er lige lange. Stemplet som jeg overvejer at bruge er dette: http://www.protuna.dk/product.asp?c=51954024&n=19070106&pn=19070120

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Huller i stempel...
Kommentér på:
Huller i stempel...

Annonce