Suzuki RMX. Lys går ud når jeg bremser {{forumTopicSubject}}
Hey.
Jeg er en spasser til noget som helst teknisk, når det kommer til knallerter, scootere og alt det pjat. Derfor tøver jeg lidt med at pille ved ting og sager, hvis noget fejler.
Som sagt, så har jeg et mindre problem med min RMX'er. Når jeg bremser, går alt lys ud. Hvis jeg bremser mildt, svækkes lyset bare, og holder jeg den helt i bund, så er der intet liv i noget som helst. Det kommer så tilbage, lige så snart jeg slipper bremsen.
Nogen der har et bud på hvad dette kan være? Og hvis ja, evt forklare det på en måde, så personer som jeg vil kunne forstå det. Har ikk lyst til at smide den til en mekaniker, deres timeløn er simpelthen for overdrevet, til en så lille ting som denne.
feb 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 652
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Scootere: 6 Emner: 10 Svar: 3.078
det kan være for kraftige pærer, kortslutning, og en defekt, i det elektriske, som jeg ikke helt ved så meget om, da den jo er uden batteri..
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Scootere: 5 Emner: 2 Svar: 28
sep 2005
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 11 Svar: 24
Jeg ved der har været problemer førhen med blink lyset, hvor den kun ville lyse på venstre, og intet på højre. Gad ikke få det lavet, da jeg alligevel aldrig bruger det, men det kan måske have en påvirkning på resten?
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Scootere: 5 Emner: 2 Svar: 28
sep 2005
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Scootere: 6 Emner: 10 Svar: 3.078
men det med blinklyset, kan være et fingerpej, på at den er gal med det elektriske.. dog kan det jo også være blinklysrelæet, osv..
sep 2005
Det er iorden Johnny
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Xmx´sen spændingsregulator er ikke lige den bedste og går nemt i stykker på Xmx.
Suzuki RMX. Lys går ud når jeg bremser