{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

Frederik H
Frederik H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18

Jog vil ikke starte? drukner? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige købt en yamaha jog FS. Da jeg købte den kunne den ikke starte. Men jeg tog den hjem til min vens far som ordnede den ved at skrue på nogle skruer på karburatoren. Nu her dagen efter vil den ikke starte mere, eller jeg fik den i gang 2 gange men den går ud efter ca. 30-60 sek. Hvad kan der være galt? plz hjælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog vil ikke starte? drukner?
  • Frederik H
    Frederik H Tilmeldt:
    maj 2004

#1   19. maj 2004 jeg glemte også lige at sige at vi har skiftet tændrør på den. Jeg købte først et i thansen. men det viste sig at det var for stort. Derefter gik vi op på tanken og købte et bosch. jeg ved ikke om der er noget i vejen med det. Der står max 25 km/t på det? men er det ikk ligemeget?

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 198
    #2   19. maj 2004 det kan være den for for meget benzin, eller olie... ellers er olien dårlig og har stået for lang tid... det kan oz være benzinen der er skod hvis knallerten har stået lang tid uden kørsel hos den gamle ejer... men hvis jeg var dig ville jeg tage ALT slgas væske fra, og fylde noget nyt på... jeg har lige købt en SUPER slot sonic i mandags, det var det samme problem den druknede og den osede MEGET !!!.. jeg skiftede olie og gearings-olie, og tømte tanken for benz og fyldte helt nyt og frisk benz på den, nu kører den som en drøm.. og jeg satte oz nyt tændrør på den... det kan oz være dit luftfilter der er stoppet... eller bare en defekt kaburator :)... GL med det

• Frederik H
    Frederik H Tilmeldt:
    maj 2004

#3   19. maj 2004 ok tusind tak! jeg har renset mit luftfilter da det også var fyldt med olie :S. Men den har nemlig stået stille i rigtig lang tid ved den gamle ejer da han er på efterskole og ikke havde tid til at bruge den. Så tror jeg at jeg vil skifte olien. Men hvordan er det lige jeg ordner den hvis den får for meget benzin? det der slgas væske? hvad er det lige det er for noget?

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#4   19. maj 2004 altså olien du skal fylde på oppe under sædet er 2-taks olie... det nede på motorblokken ved gearingen, det er gearings-olie smiley evt. bestil det hos thansen og sig jeg har den og den knallet... så er du sikker på at få de rigtige ting...det med den for for meget benz kan skyldes din kabu er defekt... eller andre årsager... men ellers tag kabu'en af og RENS den godt og grundigt... men... nyt benz, nyt olie og nyt gearings olie... og tændrør og self rens luftfilter som du har gjordt... GL med det smiley

• Frederik H
    Frederik H Tilmeldt:
    maj 2004

#5   19. maj 2004 hmm.. vi har haft karbutatoren ude og renset den. er der specielle kendetegn på at den er defekt?

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#6   19. maj 2004 hmm tjaaah... ridser og tilstoppelse osv. du ved vel hvordan en kabu skal se ud :D?... men prøv det med at skift olie benz osv...

• Frederik H
    Frederik H Tilmeldt:
    maj 2004

#7   19. maj 2004 ok tak for hjælpen.

• Frederik H
    Frederik H Tilmeldt:
    maj 2004

#8   20. maj 2004 hvis der ellers er nogle der mener noget andet er I velkomne til at skrive et indlæg.

• #9   20. maj 2004 går den ud selvom du giver gas, for hvis ikk så skal du bare skrue på tomgangsskruen.

Kommentér på:
Jog vil ikke starte? drukner?

Annonce