{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

CDI Enhed! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med det her, jeg har simpelthen tjekket alt på min scooter, bortset fra CDIèn og bare ikke få den startet!!

Det er en Stalker fra 2001.

Jeg ved mekanikeren har et apperet som kan teste om CDI enheden virker, mit spørgsmål er så!

"Kan man ikke selv måle sig frem til ved hjælp af et almindeligt Voltmeter, Amperemeter, Ohmmeter eller gennemgangstester om den virker???"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CDI Enhed!
  • #1   6. feb 2006 Ikke dit tændrør der måske skal bankes lige sammen? Hehe.. Jeg havde problemer med min den lillae.. Den ville bar ikke tage ret meget over 10000 omdr.. Og jeg havde bar prøvet alt og indstille alt.. hehe.. Eller næsten.. For så kom jeg i tanke om tændrøret.. Bankede det lige sammen..:P Det er fordi når der er meget kompression bliver gnisten slået ihejl:P

• #2   6. feb 2006 Det vil jeg ikke tro! der er ikke mere kompression end ved original cylinderen, det er kun en 40mm jeg kører med! men den er også helt død, den vil slet ikke en gang starte!

Det lyder bare ulogisk, for alt er som det skal være, den får benzin, det er en original tænding jeg kører med, så den kan jo ikke stå forkert, der er kompression på, så derfor suger den selvfølgelig også. Nyt tændrør, med 3 elektroder, og gnisten er blå, ikke gul som den bliver når statoren er for slidt og ikke giver nok strøm.

Ellers nogen gode ideer?? Er åben for alle forslag lige nu! Hehe

Kommentér på:
CDI Enhed!

Annonce