{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Brembo Brakes {{forumTopicSubject}}

Jeg har den store glæde i at have den nye NRG 2005 men har gået og tænkt på brembo bremser lige siden man så det i need for speed underground og rundt omkring i magasiner fra både england og tyskland men at have haft en Piaggio NRG fra 2003 med brembo bremser var ud over min fantasi og lykke...indtil jeg så kørte ind i en volvo 440 med 70km/t som holdte lige foran mig for en fodgænger...

Number one spørgsmålet...

Hvorfor fanden har Piaggio ikke sat brembobremser på den nye NRG...!!?

Jeg har denne lille tænkning om at om man ik kan tage bremser fra den gamle og sætte dem på sin egen nye NRG anno 2005 og netop derfor bremse bedre og mere sikkert i trafikken...

Det har løbet igennem min hjerne og ønsketænking for en ganske lang tid må jeg indrømme og da jeg er bange for at spørge de forkerte hos min forhandler ville jeg prøve herinde...

Så er der nogen der kan give mig et konkret svar på om det er muligt...ville det give mig en fed ombygnings idé her til sommerferien´s kedelige stunder kl. 11 om aftenen....

Jeg vil helst ik have nogle der ik ved hva de taler om...ik noget med at de "tror" de ved om det for desuden så er bremserne jo det vigtigste på ens scoot ik...

På forhånd tak.
M.v.h.
Dennis K

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brembo Brakes
Kommentér på:
Brembo Brakes

Annonce