{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.670 visninger | Oprettet:

Ensretter/ spænding FS1 {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have sat en ensretter på min Fs1, den er jeg i tvivl om, hvor skal sidde.
Jeg har også problemer med, at mine pærer i forlygte og baglygte sprænger, når den får nogle omdrejninger.
T Hansen har ikke flere kataloger med ledningsnet, er der nogen der har et diagram på pc, og kan komme med nogle gode råd, om hvad der kan være galt?
Pederdaddy@stofanet.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ensretter/ spænding FS1
  • #1   16. feb 2006 Grunden til at dine pærer springer er at din spændings regulator er defekt( hvis den findes på en FS1)
    Du kan skifte til nogle pærer som kan tage flere volt, eller sætte en spændingsregulator på.
    Ensretteren skal sidde efter strømspolen.

• #2   16. feb 2006 vis der sidder en spændings regulator i en fs1 så er den nok røget siden den sprænger dine pærer

men prøv og mål hvor meget strøm pæren får

• #3   16. feb 2006 ok, tak skal i alle have, jeg prøver mig frem.
    T hansen har ikke forpære i 25/25 wat, hvor kan man skaffe sådan en, med den sokkel?

• #4   16. feb 2006 som kristian k siger skal du bare sætte pære i med større watt. ... især når den tager mange omdrejninger som når den er tunet.

• #5   16. feb 2006 ok Flere Watt, det må prøves. Måske behøver jeg slet ikke sætte ensretteren i, hvis dette løser problemet.
    Hvilke tændrør bruger i? min tager MANGE omdrejninger, er der et som i kan anbefale?
    T Hansens duer ikke, der er allerede røget 2 9ér rør.

• #6   16. feb 2006 har også prøvet med NGK Bs9, men det går ikke så godt... hmm, jeg må vel bare have nogle i lommen hele tiden (:

• #7   16. feb 2006 Hvis du ikke kører med batteri kan du ligeså godt smide ensretteren i skraldern.. Batteriet skal lades med jævnstrøm. Og den strøm knallert producerer ved hjælp af induktion er vekselstrøm. Så for at konventere denne til jævnstrøm skal den igennem en ensretter.

Det med for pæren og tændrørene har jeg samme problem, dette er så løst igen efter jeg nu kører lovligt.

• #8   17. feb 2006 Jeg kører skam med batteri, eller håber på at snart komme til at køre. Jeg mangler bare stadig et diagram, for ledningsnet. T HANSEN HAR IKKE FLERE så er der nogen der har noget til at ligge på pcén, eller evt kan scanne til nig, på mail?
    pederdaddy@stofanet.dk

Kommentér på:
Ensretter/ spænding FS1

Annonce