{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Min knallert hakker HJÆLP!. {{forumTopicSubject}}

Hey.. Min Honda wallaroo, er begyndt at hakke og det har den ikke gjordt før!.. Når jeg køre i topfart, sænker den farten og så køre den igen, og sænker farten.. Den begynder også at prutte lidt..

Når jeg sætter den på støttefoden og giver alt den gas den kan tage, er det som om der er en klump i udstødninge, og så siger den bang, og derefter kommer den en masse røg ud..

Kan det være fordi, der er for meget 2-taks olie i benzinen(Jeg blander selv) Eller er det luftfiltret, eller sikringen, ANER DET IKKE HJÆP

-Tak hygge der!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min knallert hakker HJÆLP!.
  • #1   24. apr 2006 din CDI er færdig.. den sørger for din knallert ik tager for mange omdrejninger.. og når den gør det sænker den omdrejningerne igen..

• #2   24. apr 2006 som en god start kigger du alle ledninger til din cdi, og tændspole sidder på, og ikke er skadede, derefter renser du lige tændrøret, tændrørshætten, og evt. luftfilteret hvis du gider..

og mens du har tændrøret ude kan du jo ligesågodt kigge om den er ordentligt indstillet..

hvis intet af det giver noget kan din tændspole være røget sig en tur..

• #4   24. apr 2006 Hvor faen sidder CDI henne, jeg er 2tal idiot til knallerter, så aner ikke en skid om tendrør, cdi osv.. smiley Så en lille guide kunne være perfekt!...

Kommentér på:
Min knallert hakker HJÆLP!.

Annonce