{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guide til maxi tænding
  • #1   1. jul 2004 1.
    Riv tændrøret af den. Put en skruetrække eller en pind ned i hullet så du kan mærke stemplet. Kør så stemplet helt i top (du kan se når skruetrækkeren ikke kommer længere ud af hullet) så tager du en spritter og sætter en streg på blokken og en streg på magneten lige over for.

    2.
    Så drejer du magneten 2cm i motorens motor retning. Så der er 2 cm fra magnetens streg til stregen på motorblokken. Lige der skal platinerne klappe sammen. Altså begynde at åbne igen.

    3.
    Og det justerer du ved hjælp af de tre-fire skruer der holder ankerpladen. Løsn dem. Drej pladen til et "sted" og så strammer du. Måler om det passer med de 2 cm. Løsn stram og prøv igen og så kan du ca. indkredse hvor du skal sætte dem.

    4.
    Når det er justeret så ordner du platinerne.
    De skal stå sådan at når de er aller mest åbent skal der være 0,4 mm, altså lidt under en halv millimeter mellem de to plader.

    Så burde tændingen stå rimelig korrekt.


  • #2   1. jul 2004 Tusinde tak, du er gud


  • #3   1. jul 2004 jeg ved det :o)

    ej, det var så lidt..


  • #4   1. jul 2004 Ja jeg siger sku også tak til jer bægge fuck hvor jeg har problemer med min ene maxi's tændning. smiley

  • #5   1. jul 2004 forresten hva skal jeg gøre hvis platinerne slet ikke åbner sig??


  • #6   14. feb 2005 Så kan det være der kommer liv i min maxi igen smiley

Kommentér på:
Guide til maxi tænding

Annonce