{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.198 visninger | Oprettet:

Cylinder har sat sig.. {{forumTopicSubject}}

Hey... tror min cylinder har sat sig.. jeg var lige ude at "prøvekøre" min scooter fordi jeg skal sælge den senere idag.. men så ligepludselig gik den ud.. jeg tænkte det nok bare var fordi den ikk fik ordenlig benzin fordi jeg lige havde rodet med karburatoren så jeg tog vakum slangen af, og sugede i den så bundkaret var fyldt.. så trådte jeg på kickstarteren igen og kørte omkring 50 m... og så gik den ud igen.. Nu kan jeg overhovedet ikke træde på kickstarteren så tror cylinderen har sat sig.. smiley

Jeg tænkte/håbede at det bare var noget med min vario så jeg skruede varioskjoldet af.. varioen sad fint men jeg kunne ikke dreje på blæserhjulet.. endnu en grund til jeg tror den har sat sig..

Det eneste værktøj jeg har er en skruetrækker og en umbrakonøgle.. hehe.. så venter på min far kommer.. (ham og min mor er skilt og jeg bor ved min mor) Han tager nemlig værktøj med smiley hehe..

Men ved sq ikk helt hvad grunden til den satte sig var.. for jeg har olie i beholderen... kan det være det er oliepumben der er gået istykker ?.. hvis det er det kan jeg så evt. fremover bare blande olie direkte i benzinen ? Og hvordan får jeg cylinder af hvis den har sat sig.. ? er den så ikk brændt sammen med stemplet ? Kan det evt. være andet der er galt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cylinder har sat sig..
Kommentér på:
Cylinder har sat sig..

Annonce