210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

jesper m
jesper m
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16

Anlæg til scooter? Anlæg til scooter?

Hejsa i dag købte jeg lige en yamaha jog r.

Ville gerne hører om nogle folk har forstand på at sætte anlæg til batteriet osv.

Hvis en klog person har det- vil jeg rigtig gerne have en guide til hvordan - og gerne nogle hjemmesider til køb af højtalere, subwoofer samt anlæg.

Det jeg vil, er, at den skal spille MENS man kører - altså således folk kan hører bassen højt og godt.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg til scooter?
  • jesper m
    jesper m Tilmeldt:
    jul 2006

#1   4. jul 2006 Ja - og hvordan er det så?

• jesper m
    jesper m Tilmeldt:
    jul 2006

#2   4. jul 2006 Har fundet en billig bilradio - samt 2 billige højtaler. Mangler jeg så ikke bare en subwoofer - også sætter jeg lortet til batteriet også virker det?

• #3   4. jul 2006 nivolvo.. det ser galt ud dit smiley

• #4   4. jul 2006 skal han ikk ogs bruge en forstærker?

• jesper m
    jesper m Tilmeldt:
    jul 2006

#5   4. jul 2006 så en bilradio til omtrent 500 kroner med forstærker.. så køber jeg 2 højtaler til at få vokaler ud fra sange (altså når de synger) og subwooferen til bass.

Vil det være fedt nok?

• #6   4. jul 2006 subwoofer fyre de lave frekvenser af som diskant højtalerne ikke kan spille smiley det eneste jeg lært i fysik ;P

• #7   4. jul 2006 Jeg vil for det første råde dig til at købe et komponentsæt, og ikke bare en kæmpe sub og et par diskanter. Komponentsættet spiller meget mere harmonisk og vil uden pis spille højere, da du aldrig vil kunne få nok ampere til at trække sub'ben.
    Gå ind på bilgaller.dk og find nogle forhandler links der. Du kan enten montere en god/kraftig headunit eller en mindre forstærker, som du kan sætte en MP3 afspiller til.

Montering:
    Start evt. ud med at bygge en plade i mdf til at bygge højtalerne ned i. Adskil basser(mellemtoner) og diskanter, ved evt. at montere diskanterne under sædet.

Du kan måske senere leje med noget glasfiber opbygning:)

Vh. Ebbe

• jesper m
    jesper m Tilmeldt:
    jul 2006

#8   4. jul 2006 OK - somsagt er jeg helt "VÆK" ang. scootere da det er første gang jeg fik en i dag.

Ved dårligt nok hvad en cylinder er, hehe.

Men du siger jeg skal lede efter links, men da jeg er dårlig til at finde ting til mig selv - vil du så ikke gerne finde en komplet bilradio eller scooterradio sæt til mig med MP3?

Og hvad er glasfiber?

• jesper m
    jesper m Tilmeldt:
    jul 2006

#9   4. jul 2006 Nå - vi venter til i svarer så smiley

• #10   4. jul 2006 se hvordan mit anæg ligger, synes det er den bedste måde at spare plads.. for de fleste ligger bare en plade i, og så mister man alt pladsen i hjelmrummet.. her kan der i det mindse være noget i..

Kommentér på:
Anlæg til scooter?

Annonce