{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Steen  K
Steen K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Lidt motor problemer Katana {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe mig.

Jeg har en Suzuki Katana fra 2003, købt som ny, den har altid haft problemer med at stå i tomgang (gik ud nå jeg hold for rødt) og den har aldrig kunne tage fuld gas.

Jeg har dog fået en mekaniker til at stille tomgangen så den ikke går ud hele tiden, men der er stadig problemer med at tage gas.

De sidste 1/4 jeg tager på gashåndtager gør at scooteren trækker dårligere, og mister en del fart. Af hvad jeg har læst mig frem til vil jeg tro dysen er forkert.

Idag da jeg skiftede varioen opdagede jeg at tændrøret var olieret og kokset eller hvad man kan sige, mere en mørk klæbrig masse.

Scooteren er ret standart udover den nye vario er skiven fjernet, og blændrøret (kan ikke finde den skive aller snakker om i forrøret) Og stadig køre scooteren kun 45-50 (45 scooter)

Skal nok lige tilføje at da jeg havde skifter vario prøvede jeg lige at starte og give gas mens den stod på støtte den, den tog omdrejninger som jeg aldrig for havde hørt, meget højere end jeg oplever nå jeg køre på den,, men da jeg gav fuldgas var det som om motoren blev kvalt, hvis det er vil jeg gerne tage mit kamere og optage lyden så i kan høre det.

En anden ting er hvilke ruller skal jeg sætte i varioen? jeg fik nogle 4,3 4,6 og 5,5gr. ruller med, jeg tror de er for lette i forhold til hvad der er gjort ved scooteren.

Har prøvede dem på 4,6 og 5,5 men farten og trækkraften var ikke noget at råbe hurra for.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt motor problemer Katana
  • Steen  K
    Steen K Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #1   10. jul 2004 Syntes ikke den firetakter, den går jævnt, men kan godt hakker lidt ved acceleration.

Gider du forklare lidt nærmere hvordan jeg skal stille luftskuen? Er det bare at prøve sig frem, eller kan man høre det?

Er det forkert indstilling af luftskruen som gør den ikke tager ordenlig gas?

Kommentér på:
Lidt motor problemer Katana

Annonce