{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Køb aldrig IXIL Twin!!! {{forumTopicSubject}}

Hey SG

Lige en lille historie om hvorfor man aldrig skal købe IXIL Twin.

Jeg havde lige samlet det sidste på min scooter, og lavet min for bremse, og lavet de sidste instillinger på min karburator, og så tænkte jeg... Jeg skal sku da ud og trille en lille tur, så det gjorde jeg.

Det var ved at blive halvmørkt, og perfekt vejr til at trille en lille aften tur, nå men jeg slukker og lukker på værkstedet, og trækker svinet uden for, så tager jeg lige hjælmen på, og starter hende op... Uhhh hun spinder som en mis, jeg triller ud til vejen og giver den god gas til jeg kommer ned til et bibliotek hvor jeg skal dreje så jeg bremser lidt, og min ny lavede bremse bremser som om den var ny, så jeg drejer ned af en lille vej.

Så da jeg skal tage den næste sving, drejer jeg lige så fint, og den lyder dejligt fra motoren, men da jeg så gasser lidt op igen synes jeg at den larmer noget mere, så jeg kigger ned, og ser at den ene af de to carbon dæmpere er knækket af helt nede ved potten, så jeg stopper og trækker den tilbage.

Se billederne her (de sidste 2): http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=78959

Så mit råd er køb aldrig IXIL Twin, det er ikke lavet godt nok.

MVH JakobP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb aldrig IXIL Twin!!!
Kommentér på:
Køb aldrig IXIL Twin!!!

Annonce