{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Problemer med indstilling, Puch Monza {{forumTopicSubject}}

Goddag smiley

Jeg kan ikke få min satans monza til at køre ordentlig.. Jeg har en 68 dyse i med std. kabu nålen er i andet hak fra neden...

Der er gjordt følgende ved den:

Planet topstykke, boret cylle, hakket stempel og std. rør

---------------------------------------------------------------------

Men mit problem er at den ikke kan køre i 1/3 af gassen.. Men på 2/3 og fuld gas kører den perfekt...

Nogen som kan hjælpe ? som vel og mærke har forstand på det...

Tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med indstilling, Puch Monza
  • #1   23. sep 2006 mere luft vil jeg sige og hvis det er std dyse du kører med skal den lidt op smiley

• #2   23. sep 2006 ved ikke hvad en std dyse er på en monza ? den der sad i stod der intet på .. Men der kørte den virkelig af lort .. Problemet er den ikke kan få mere luft, der er ingen luftskrue.. Kan selvfølgelig sætte power filter på, men ville jeg nødigt

• #3   23. sep 2006 mangler luftskruen ? smiley

• #4   23. sep 2006 der er ingen

• #5   23. sep 2006 Hvis den ikke har en luftskrue. så ville jeg foreslå at sænke nålen et hak da den får for meget luft og hvis den kommer til at få lidt mindre luft i mellemgas området, så får den også mindre i tomgang.Eller dtil tændingen så den tænder lidt senere, da det måske også kan være årsagen, for hvis den kører bedre når motoren tænder for tidligt, så går den ikke så godt når man sætter igang.Prøv at kombiner de 2 foreslag errer prøv dem uafhængig af hinanden.Men jeg tror det er der du skal kigge.Forudsætningen er selvfølgelig at du har hagget den ordentlig og gjort det med skyllekanalerne ordentligt.

Kommentér på:
Problemer med indstilling, Puch Monza

Annonce