Kickstarter virker ikke.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Honda Sfx baneracer, men har nu fået et problem.. Da der ingen tænding er på styret, må man bruge kickstarteren.. Men da den ikke virker, er det ikke nemt at kør ;p
Jeg har haft selve dækslet af, og set på sagerne, men efter min mening ser der ikke ud til at være noget der er slidt ned af tandhjul eller noget.. Så må jeg se om nogle af jer kan hjælpe
1. Enten så er der en fjeder eller noget som er røget af, da kickstarteren lige pludselig er begyndt bare at "ryge ned" den tager simpelthen ikke fat, men andre gange gør den ?
2. et af de hakker som sidder i den ende hvor det lille lodrette tandhjul sidder, er fyldt ud ? men det sætter sig ikke fast, da det "lodrette tandhjul" ikke kan køre hen over det..
håber sgu at i kan hjælpe
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 278 Svar: 4.335
jun 2004
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 5 Emner: 549 Svar: 3.847
apr 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 4
Jamen for fanden, når man ikke selv er inde i det scooter noget HAHA
Jamen der er et halvmåne tandhjul og så er der det lille tandhjul som ligesom skal gribe fat i det andet tandhjul og få motoren til at roterre
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 132 Svar: 727
Nikolaj, de må ikke være runde eller noget hjørnerne, for så kan den ikk få fat.
Og hvis den slet ikk gider starte, så tjek tændingsspolen mm.?
apr 2005
apr 2005
Men tandhjulene.. virker slet ikke som om de er slidt, eller bare runde.. og ved heller ikke hvordan de skulle blive det på en dag, kørte den dag, som jeg altid gør ?
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 278 Svar: 4.335
Kickstarter virker ikke..