139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

optræk på sonic optræk på sonic

hey sg. ved ikke om det er et nybegynder spørgsmål, men min sonic er begyndt på at være lidt mere langsom i optrækket end den har været. men det mærkelige ved det er at jeg har lige skiftede ruller for da jeg troede det var det. Men hva kan det så være hvis det ikke er rullerne der er problem?. ps. den er std med multivar og en eller anden dårlig udst smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  optræk på sonic
  • #1   23. okt 2006 nye stempel ringe eller nyt stempel.. evt skift hele cylinderen til en 45 med xtra skyllekanaler for lidt mere Go smiley

• #2   23. okt 2006 hvor kan man købe en 45 cylinder til en sonic? aha ? smiley

• #3   23. okt 2006 Ruller skal køres lidt til... Jeg skiftede mine ruller også kunne jeg slet ikk løfte forhjulet fra jorden men efter nogle km så kan jeg igen... De skal bare lige køres lidt til...

• #4   23. okt 2006 ja har jeg prøvet men de skulle været kørt til ved 100 km smiley kører en del fordi den bruges til frem og tilbage på arbejde men her idag kunne jeg virkelige mærke at mit optræk er dårligt smiley

• #5   23. okt 2006 Jo lettere ruller jo hurtigere slidt og godt optræk og mere benzin brug...
    Tunge ruller mindre slidt, dårligere optræk men højere topfart, og mindre benz brug heh... Alt der kan siger om ruller... Men prøv dine stempel ringe.. De gir os noget...

• #6   23. okt 2006 Michael J -> Sikke engang lort at fyre af, det passer jo ikke?!

Den rigtige rullevægt giver det bedste træk, hele vejen til toppen.

• #7   23. okt 2006 De passer jo... Rullerne styrer hvor omdrejningerne falder... Fx for lette ruller så tager den bare mange omdrejninger... Og tunge ruller gir dårligere optræk men højere træk... Så luk ikk har jo prøvet der på min egen Sonic... Havde super optræk men en 75 på speedo så skiftede jeg til 6grams og nu har den sløvere optræk men trækker jævnt hele vejen op og den render nu 85 på speedo... Og alle jeg kender med Scoot siger det... Kan squ godt være det lidt forkert så...

Kommentér på:
optræk på sonic

Annonce