241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Puch Grand-prix... Puch Grand-prix...

Jeg har ikke haft gjort noget ved min grand-prix i et stykke tid andet end at køre på den, og så lige pludselig en dag da jeg kommer op og skal køre en tur på den er tanken fuldstændig tom (fyldte den da jeg satte den ind dagen før) og der lå en pøl sort olie/benzin bagved udstødningsrøret....

Nå tænkte jeg og kilede på med at skille kabuen ad og inde i mit "tarmslyng" lå der nok en deciliter benz???

jeg skyllede det væk og skillede kabuen ad og rendsede nålen i svømmeren med noget kaburøndum og gjorde den så pænt rent som muligt...

dagen efter var der sket det samme igen...

nu har jeg så spændt benzinhanen llidt bedre sammen og renset svømmernålen endnu mere så nu håber jeg det virker...

men jeg kunne godt tænke mig om der er nogle der har nogle ideer til hvad det kan være for det var lige pludseligt det kom, og jeg har haft benzinhanen tændt alle dagene jeg har haft den???

plz help...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch Grand-prix...
  • #1   21. sep 2003 Det kunne godt lyde som din svømmer der sidder fast...

Hvis udluftningerne på karburatoren så samtidig er stoppede, vil benzinen enten ryge ned i cylinderen eller ud i luftfilteret. På Den motor vil den nok ryge ned i cylinderen. erfra vil den nok komme videre ud i udstødningen.

Det kunne godt være noget lignende der var sket!

• #2   23. sep 2003 jeg har fået den nogenlunde ordentlig nu.
    jeg satte nålen lidt højere op så den lukkede tidligere... det hjalp...
    nu har jeg bare haft lidt problemer med at den "bliver slukket" når jeg giver fuld gas men ikke kvart /halv gas og det ereikke svømmeren for jeg har prøvet at køre med tipperen nede under en tur og det hjalp ikke meget...
    men nu da der var gået lidt tid er den nogenlunde når den er varm

• #3   23. sep 2003 jeg har fået den nogenlunde ordentlig nu.
    jeg satte nålen lidt højere op så den lukkede tidligere... det hjalp...
    nu har jeg bare haft lidt problemer med at den "bliver slukket" når jeg giver fuld gas men ikke kvart /halv gas og det ereikke svømmeren for jeg har prøvet at køre med tipperen nede under en tur og det hjalp ikke meget...
    men nu da der var gået lidt tid er den nogenlunde når den er varm

Kommentér på:
Puch Grand-prix...

Annonce