{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Er gået helt død i scooteren?? {{forumTopicSubject}}

Det hele startede med a jeg skiftede over til polini sport cylle.. Kørte i 500km så måtte jeg skifte tap og lejer og nåleleje og fordi den var begyndt a hygge vildt.. Fik det skiftet og lå a kørte lidt et par dage så begyndte den a hugge og pludre helt vildt i det.. Begyndt a rense krumtapshuset med benzin og startgas mens jeg prøvede a starte den. (krumtapshuset var fyldt helt op med benz, men det hjalp ikke og den gad slet ikke noget.. Fik den så endelig startet i 10sec hvor den gik meget op og ned i omdrejninger og hvis jeg gav den gas gik den ud.. (gjorde den osse uden gas efter 10 sec) Og nu gider den slet ikke.. Der er gnist og den får noget benz.. Har mistanke om a pakningerne er blevet utætte efter den store omgang med startgas og benz.. Og at cyllen ikke har det så godt.. Men forstår ikke hvorfor den huggede vildt i det+? OG nu Vil den kun starte 1 sec med el starten hvorefter den går ud uanset hvad.. Hjæælp.. Håber det beskrivese nok a mit problem.. Ps har tjekket stelforbindelse og renset tænding og svinghjul..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er gået helt død i scooteren??
Kommentér på:
Er gået helt død i scooteren??

Annonce