202 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp..!!! Hjælp..!!!

da jeg fredag nat kørte hjem fra arbjede gik min scooter pludselig ud, den blokerede ikke eller noget overhovedet, så jeg prøvede at starte den igen, den var meget sværd at få startet, men kunne godt køre fint, der kom bare en mærkelig lyd fra vario.. den køre overhovedet ikke langsommere eller noget end før men der kommer bare en mærkelig metal raslen fra vario/krumtap, hva kan der være galt?? har prøvet at tage sidedækslet af, men siger stadig det samme, inden jeg tog på arbejde havde jeg klyttet med nogen pakninger til sidedækslet, som måske var lidt utætte, kan der have vværet kommet vand eller noget ind til krumtappen?? men jeg tror ikke den har sat sig for den køre lige så hurtig som før 65km/t.. har prøvet at skille hele varioatoren ad og sætte den på igen men stadig med samme lyd, ar også tjekket at begge blæsere ikke går imod noet, det lyder som om det kommer fra krumtappen.. vil blive MEGET glad hvis i kan hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp..!!!
  • #1   4. feb 2004 hmm.... det kan godt være at der er knast et laje i krumtappen... jeg hvil anbefale at du lader en mikaniker rode med den... hvis det er krumtabben så lad for guds skyld vær med at gøre det selv... har prøved det... og det tager 100 år og en søndag...

• #2   4. feb 2004 jamen hvor meget tager en mekaniker for sådan noget?? og hvordan kan det ske med en lovlig?? den burde jo heller ikke kunne køre nu, så?? men tak for hjælpen alligevel

• #3   4. feb 2004 Prøv at tjekke den fjeder som der skubber kickstarteren tilbage.. Og selve akslen hvor kickstarteren sidder på, hvis den bare er rykket 0,5-1cm ud så siger den sådan en rasle lyd, har selv prøvet det!

/Flobbi - Smid en fair stemme & en kommentar

Kommentér på:
Hjælp..!!!

Annonce