285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Gearkassen, smt/Rcr/senda osv. Gearkassen, smt/Rcr/senda osv.

Nogen der har lidt billeder fra den de evt kan sende? smiley For tror sgu ejg skal have åbnet min.

Min smt er begyndt (skete igår den 22-09-07) da jeg skulle hjem fra arbejde at sige en "donk donk" lyd når jeg accellerede i gearne. Dog var det svært at høre i 4 pga farten. Men den gav nogle små ryk i hele knallerten, som også kan mærkes lidt i 4. Tager jeg koblingen er der ingen ting.

Folk skrev jeg skulle tjekke hvordan min kæde og tandhjul havde det. Fortandhjulet er forholdsvis nyt og det samme med kæden, strammede lige kæden. Kiggede på bagtandhjulet, er godt nok en smule slidt men det burde virkelig ikk gøre at den gav sådan nogen ryk. Og det at den kun gør det når man accelere for mig til at tro det kommer fra gearkassen. Tænker på at der måske er nogen tænder der er knækket eller noget.

Jeg har aldrig haft en gear motor åbnet før, og vil faktisk helst ikke da jeg ved det sgu nok bliver dyrt -.- og at jeg komme til at mangle min smt i et godt stykke tid hvilket jeg virkelig ikk kan klare da jeg simpelthen er afhængelig af den.

Men hvis den er ved at gå i stykker må den jo laves. Og jeg tænkte først på at sælge den. Men kan jo ikk tage 10k+ for noget som snart går i stykker.. Så jeg bliver jo nok nød til at åbne lortet. Så hvis nogen har nogen billeder, eller har været ude for noget lignende kunne det være rart med lidt hjælp.

- Skovmand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gearkassen, smt/Rcr/senda osv.

Annonce