572 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

West Import og PGO West Import og PGO

Til alle jer der har pgo, lad vær med at handle hos west import, de tror pgo bruger minarelli, og sender dig forkerte dele, og er der gået 14 dage efter du har modtaget dem vil de ikke ta dem tilbage eller forklare dig hvordan du kan sætte delen på (som de mener passer 100%) Har selv prøvet det med kobling gearing og blæserskjold til cylinder nu, alle 3 dele passer fint på min vens jog men ikke på min hot som de er købt til

Når du så brokker dig over de har taget dig i røven blir du bare ignoreret og blokeret smiley
Og deres svar er totalt arogante, somom det kun er kunden der kan ta fejl smiley

Lidt copy paste af emails fra dem jeg har fået

"Vi har solgt dele i over 20 år,men da du ved mere om tingene end vi gør,foreslår jeg dig at sende tingene tilbage,se dog handelsbetingelserne før du sender noget"

"prøv at søge hjælp evt på scootergalleri,da vi ikke er dygtige nok her tilat kunne hjælpe mere."

"du er hermed spærret her i vores shop,og i de 2 andre shops på nettet vi også står bag.
vi kan ikke modtage flere mail fra dig nu,vores system afviser dem automatisk"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  West Import og PGO
  • #1   14. okt 2007 Øh ja det er nok fordi de er minarelli, dem på hot50 er bare minarelli kopi smiley

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #2   14. okt 2007 Mange har problemer med geainger til pgo,de kan afvige i diameteren på de originale aksler.
    vi har masser af gange på vores værksted samme problemer.
    Vi har prøvet mange forskellige producenter,og det er samme problem på dem alle.
    West import ved faktisk en del om motorer og tror godt de ved at en pgo og en mineralli motor ikke er det samme.

• #3   14. okt 2007 Nicolai J ikke alle dele er ens, men da jeg har cpi tror jeg også jeg holder mig væk da heller ikke alle dele er ens der

• #4   14. okt 2007 SEB J det er ikke sådan at du er fra west import for der lyder sådan, det er også lidt mærkeligt at du ved en masse, men ingen scooter har herinde, ingen venner har, og ikke har skrevet nogen komentarer

• #5   14. okt 2007 Lad vær med at skriv hvis i ikke ved hvad i snakker om !!!!
    PGO bruger sin egen motor en kopi af ingenting, dog med blokken lavet så cyller fra minarelli passer overpå !!!!

• #6   14. okt 2007 hvis du har bestilt til pgo hot og det ikke passer så er det sku for ringe.. ellers burde de skrive derinde at det ikke passer direkte på...

• #7   14. okt 2007 Og hvis endelig de ved så meget hvorfor sender de mig så minarelli dele kobling blæserskjolde og gearing til minarelli når jeg bestiller til pgo hot50???

• #8   14. okt 2007 Kristian selvfølig har jeg da bestilt til hot, meneh et hurtigt kig i deres varesortiment viser dig at går du ind under hot dele er det præcis det samme udvalg og dele dele som hvis du går ind under jog dele !!!!!
    Den eneste forskel er at de har lidt mere til joggen, men feks den proma gearing som jeg har problemer med, det er den samme de har både under jog og hot, og det burde det ikke være ewftersom hot bruger sin egen gearing og ikke jog's gearing

• #9   14. okt 2007 Danny T: Måske er det dig der ikke ved noget om det smiley

• #10   7. aug 2010 Jeg har selv haft problemer med West-Import og ejeren Kim's arrogante svar på mail.
    Jeg bestiller 4 karburatore, 1 ITR 47,6 cylinder og 2 udstødninger.
    De 4 skulle være 19mm men de var kun 16mm høje inde i og 14 brede. Cylinderen er slet ikke den samme som Athena EVO. Kvaliteten er slet ikke den samme og jeg har endda en Athena EVO nu som jeg kan sammenlgne med

• #11   7. aug 2010 Udstødningerne skulle være til Mina og til Hiper.
    Jeg fik 2 til Mina.
    Handler aldrig der igen. Og hvis jeg gør, så tjekker jeg fandme varen på posthuset INDEN jeg acceptere modtagelsen.

Kommentér på:
West Import og PGO

Annonce