West Import og PGO West Import og PGO
Til alle jer der har pgo, lad vær med at handle hos west import, de tror pgo bruger minarelli, og sender dig forkerte dele, og er der gået 14 dage efter du har modtaget dem vil de ikke ta dem tilbage eller forklare dig hvordan du kan sætte delen på (som de mener passer 100%) Har selv prøvet det med kobling gearing og blæserskjold til cylinder nu, alle 3 dele passer fint på min vens jog men ikke på min hot som de er købt til
Når du så brokker dig over de har taget dig i røven blir du bare ignoreret og blokeret
Og deres svar er totalt arogante, somom det kun er kunden der kan ta fejl
Lidt copy paste af emails fra dem jeg har fået
"Vi har solgt dele i over 20 år,men da du ved mere om tingene end vi gør,foreslår jeg dig at sende tingene tilbage,se dog handelsbetingelserne før du sender noget"
"prøv at søge hjælp evt på scootergalleri,da vi ikke er dygtige nok her tilat kunne hjælpe mere."
"du er hermed spærret her i vores shop,og i de 2 andre shops på nettet vi også står bag.
vi kan ikke modtage flere mail fra dig nu,vores system afviser dem automatisk"
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 250
jul 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
vi har masser af gange på vores værksted samme problemer.
Vi har prøvet mange forskellige producenter,og det er samme problem på dem alle.
West import ved faktisk en del om motorer og tror godt de ved at en pgo og en mineralli motor ikke er det samme.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 3 Emner: 88 Svar: 4.517
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 3 Emner: 88 Svar: 4.517
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 32
PGO bruger sin egen motor en kopi af ingenting, dog med blokken lavet så cyller fra minarelli passer overpå !!!!
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 7 Emner: 317 Svar: 1.060
okt 2007
okt 2007
Den eneste forskel er at de har lidt mere til joggen, men feks den proma gearing som jeg har problemer med, det er den samme de har både under jog og hot, og det burde det ikke være ewftersom hot bruger sin egen gearing og ikke jog's gearing
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 250
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 458 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.190
Jeg bestiller 4 karburatore, 1 ITR 47,6 cylinder og 2 udstødninger.
De 4 skulle være 19mm men de var kun 16mm høje inde i og 14 brede. Cylinderen er slet ikke den samme som Athena EVO. Kvaliteten er slet ikke den samme og jeg har endda en Athena EVO nu som jeg kan sammenlgne med
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 458 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.190
Jeg fik 2 til Mina.
Handler aldrig der igen. Og hvis jeg gør, så tjekker jeg fandme varen på posthuset INDEN jeg acceptere modtagelsen.
West Import og PGO