hjælp til en hot 50 hjælp til en hot 50
min hot kørte fint. også fik jeg sat en knæk pot på så kørte den endnu bedre men nogen gange druknede den efter jeg kørte et stykke tid så når jeg holdte den i tom gang gik den ud, så for nylig sat jeg en tk udstødning på men så kom problemerne, den køre rigti godt min hver gang den køre 1000m går den ud, jeg har prøvet støre dyse, med det hjalp ik, så var der en der sagde til mig at tenderøret var for lille (bh5) så brøvede jeg (bh6) det hjalp lidt med den gik stadig ud så prøvede jeg (bh9) men der gik den ud efter 200m så prøvede jeg (bh8) men efter jeg kørte lidt så nysede den 2 gange (altså lavede den samme lyd som når en hund nyser) også fik den lige et ryk også gik den helt ud, ny gidder den slet ik at starte selv om jeg bruger elstart eller kickstart så reger den slet ik den nyser en gang i mellem men den gider ik starte, ved i hvad der kan være galt har slet ik forstand på motern. please please hjælp
jeg har lige fået køre kort også sker det lort der man
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 31 Scootere: 1 Emner: 140 Svar: 2.170
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 301 Svar: 1.767
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 3
en af mine venner siger hvis det er cyllendern der har sat sig så kan man slet ik træde kickstartern ned
dec 2004
Følger: 93 Følgere: 97 Scootere: 4 Emner: 54 Svar: 534
hjælp til en hot 50