220 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hjælp til en hot 50 hjælp til en hot 50

min hot kørte fint. også fik jeg sat en knæk pot på så kørte den endnu bedre men nogen gange druknede den efter jeg kørte et stykke tid så når jeg holdte den i tom gang gik den ud, så for nylig sat jeg en tk udstødning på men så kom problemerne, den køre rigti godt min hver gang den køre 1000m går den ud, jeg har prøvet støre dyse, med det hjalp ik, så var der en der sagde til mig at tenderøret var for lille (bh5) så brøvede jeg (bh6) det hjalp lidt med den gik stadig ud så prøvede jeg (bh9) men der gik den ud efter 200m så prøvede jeg (bh8) men efter jeg kørte lidt så nysede den 2 gange (altså lavede den samme lyd som når en hund nyser) også fik den lige et ryk også gik den helt ud, ny gidder den slet ik at starte selv om jeg bruger elstart eller kickstart så reger den slet ik den nyser en gang i mellem men den gider ik starte, ved i hvad der kan være galt har slet ik forstand på motern. please please hjælp
jeg har lige fået køre kort også sker det lort der man

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til en hot 50
Kommentér på:
hjælp til en hot 50

Annonce