{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Maxien.... HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et sindsygt problem med min maxi ! I dag er jeg ude at køre efter at have fået samlet maxien for ca. 3 dage siden. Den gik fint da vi havde samlet den for 3 dage siden, og startede 1-2 gang... og de næste dage om morgenen startede den 2-4 gang med chooker på da den var HELT kold..... fint nok... smiley MEN ! i dag da jeg såå lige tager en tur efter skole........ den startede fint og det.. mangler lige at skruge lidt op for tomgangsskruen kan jeg mærke da den går ud af tomgang efter 4-5sek uden gas... da jeg så har kørt lidt ser jeg min far og stopper, den går ud af tomgang efter de ca. 4-5sek.... også vil den ikk starte igen! smiley ! neej.... det jeg så gør , er at tage hjem til min farmor som boede lige en gade derfra... jeg låner lidt værktøj og går i gang med at tage tændrøret ud da jeg mener den var druknet. jokker lidt på kickstarteren da tændrøret er ude så den får benzinen ud... sætter det i igen efter at have renset det grundigt.... og prøver så at starte den igen... (den gnistede fint og alt det blev self tjekket....!) men den ville stadig ikk starte... og jeg jokkede mange gange på den kickstarter! smiley .... prøvede seriøst alle maxi "starting" tricks,,, ALT ! men den satans maxi ville bare ikke starte igen, og jeg gav den langtid til at køle af os! helt op til 2 timer.........! NOGEN FORSLAG? smiley den er splinter ren og nyrenoveret TOTALT... (ikke så meget thansen bras)...
Det skal lige siges tændrøret var ikke vådt? men sådan "olieeret" efter jeg havde jokket på kickstarteren 20-30 gange efter at have renset den osv....? og det er ikke en flot brun farve men afsodet efter min mening....


den kørte ca. 50-55 stykker?
Plomben er væk.
Udstødningen er boret.
skyllekanalerne er udvidet af mekaniker og "malet" på en eller anden sygt speciel måde...
og den køre med std luftfilter...
dog har den altid haft lidt problemer med kabuen? (den er firkantet) men vi mener den skulle være klaret.. og ikke en del af problemet.... kører med 60 dyse...

HJÆLP HJÆLP!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxien.... HJÆLP!
Kommentér på:
Maxien.... HJÆLP!

Annonce