{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

hey folkens! jeg har et problem! hjælp {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål om min sonic…’

I denne weekend har jeg skiftet krumtap, sammen med en ven.
Efter vi havde skiftet den, og skulle starte den kunne man næsten ikk træde i kickstarteren?
Vi tog variator skjoldet af, og så Det var pga. der ikk er plads til min el starter, for min nye krumtap (en polini evo) så fik vi taget det ud også satte vi variatoren i igen.
Så tændte den og den begyndt at sige en hyle lyd, det var så pga. min variator ikk var spændt ordenligt, fordi elstarten var taget ud, så satte vi nogle skiver i også kunne den lige starte lidt også gik den ud kickstarteren var mega stram igen!? Så havde vi spændt variatoren ind mod selve blokken ved min simmer ring, og der gik min variator så, tænderne er væk fordi den var spændt så hårdt, så satte jeg en std. Variator i også kunne den godt starte med den uden der var nogen lyd og den gik fint i motoeren.
Så var jeg ude og køre så lyder det som om jeg varme sætter min cylinder lige pludselig? Og jeg køre jo kun med halv gas for at give min nye krumtap en chance, så trillede jeg lidt ned af bakken i mens jeg tænkte ”WHAT” i mens jeg trillede sagde den en sjov snore lyd inde fra min variator?
Da jeg var ved enden af den bakke ville jeg lige prøv at starte igen så startede den?(første huk)
Og jeg køret hjem og tjekkede min olie pumpe den virker fint.
Og min variator var løs igen!

Spørgsmålet.

Hvorfor bliver min variator løs når jeg køre, lige meget hvor godt man spænder??
Og hvorfor går den lige pludselig ud når jeg er ude og køre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hey folkens! jeg har et problem! hjælp
Kommentér på:
hey folkens! jeg har et problem! hjælp

Annonce