{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monza - kobling
  • #1   21. mar 2008 du er sikker på at det hele er samlet rigitgt? at udrykkerlejet ikke er skævt? er igang med at total resteterere en monza pga kobling, så tog det sgu overhånd :S hehe..

men ville ikke gøre noget om du li fedtede dem til i motorolie..

• #2   21. mar 2008 Jeg har samlet det, på den eneste rigtige måde. Kiggede på diagrammer fra n50.dk osv. udrykkerlejet er helt nyt. Altså det eneste er bare at den kobler kun en lille smule ud, og ikke helt. og nogen gange virker den perfekt.

• #3   21. mar 2008 Det lyder somom din koblingsskål er godt slidt. Jeg har flere gange oplevet, at der har været slidt slidser eller takker i styrene til koblingspladerne eller mellemlægene, og når der er det, så slipper koblingen ikke fordi pladerne bliver siddene i de slidser eller takker, og den kobler derfor ikke ud de fleste gange man aktiverer koblingen.
    Når du samler en kobling, brug da et stykke fint sandpapir til at slibe både pladerne og mellemlægene let, En ru overflade giver bedre greb. Undlad at smørre det når du samler det, det komer helt af sig selv når du starter motoren op.

Jeg vil lige sige, at der altså er flere forskellige koblingstyper til monza, jeg har ihvertfald set 4 forskellige, og de skal ikke alle samles på samme måde jo. smiley

mvh.

• #4   21. mar 2008 tak for svar, det vil jeg prøve.

Kommentér på:
Monza - kobling

Annonce