{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
257 visninger | Oprettet:

SSM er blevet MEGA sløv. {{forumTopicSubject}}

Hey

Nu skriver jeg ALT der kan have det mindste at gøre med det problem streeten pludselig har fået, så det bliver måske en smule langt.

Det hele startede da jeg lavede en hård opbremsning med bagbremsen ved nogle hajtænder, da jeg så skulle til at køre var den pludselig MEGA sløv, indtil den kom lidt op i omdrejninger. Efter den havde været slukket i et par timer kørte den tilsyneladende fint igen, Da jeg kørte i skole næste dag kørte den også fint, lige indtil jeg trak en hård bagbremsning igen, så var den igen utrolig sløv, indtil den kom op i omdrejninger.

Om aftenen ville jeg så lige ud og se om det stadig var fuckt, startede den i første hug, men den trak nu så langsomt at jeg ikke engang kunne holde balancen, "kørte" lidt frem og tilbage men der skete intet. Da jeg så skulle køre den ned til en kammerat var den stadig gal, lige indtil den kom godt op i omdrejninger ned af en bakke.

Altså på toppen kører den fint, men er VIRKELIG sløv, indtil den kommer op i omdrejninger, f.eks ned af en bakke..

Hvad fanden kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SSM er blevet MEGA sløv.
Kommentér på:
SSM er blevet MEGA sløv.

Annonce