Startprob ssm - please hjælp! {{forumTopicSubject}}
Tag jer venligst tid til at læse hele spørgsmålet, har virkelig brug for hjælp
Har samlet min ssm efter tuning og lakering. Startede den med dyse 105, hvor den hverken kunne køre eller stå i tomgang. Prøvede med mindre og mindre dyser, og på dyse 75 kørte den godt, men den gik stadig ud i tomgang. For nogle dage siden startede jeg den og kørte en lille tur med dyse 75. Den kørte helt perfekt, men da jeg kom hjem og trillede ind i indkørslen, gik den ud. Efter det gad den ikke starte. Hvis jeg rensede tændrøret kunne den starte én gang, men gik så ud igen. Nogle venner og jeg selv blev enige om at det kunne skyldes for meget olie. Efter helt ny benzin med 2 % olieblanding startede den perfekt, men den skød meget olie ud af udstødningen, så jeg tænkte at dysen var for stor. Skiftede til en dyse 82. Så ville den ikke starte, heller ikke med en 75. 95 røg i , men den ville stadig ikke starte. Igår fik jeg den så til at starte nogle gange med dyse 75, men den stod i højst 5 sekunder og gik så ud igen
Den går ikke ud fordi tomgangsskruen står forkert, den går ud selvom den er helt inde.
Hvad er der galt med den ?
jun 2007
Følger: 92 Følgere: 90 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.184
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 51 Svar: 380
okt 2007
Følger: 49 Følgere: 48 Scootere: 8 Emner: 80 Svar: 351
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 4.893
Hvis den er for langt inde så skru den ca 2 omgange ud og prøv igen !
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 51 Svar: 380
Nick P
Den står 1½ omgang ude ..
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 4.893
Startprob ssm - please hjælp!