{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Membran eller wtf? {{forumTopicSubject}}

Mojn…

Nu har jeg fundet ud af hvorfor min Dr. Big ikke kunne stå i tomgang og kørte af røv til, og var nød til at kører uden noget filter... Tomgangs skruen i karburator sad løs, ved ikke lige hvordan men den kører godt igen.

Som sagt, jeg har standart luftfilter, standart karburator med 92 dyse, Malossi Multivar med 5g ruller, Polini Evo 2G kobling og Polini Sport 70ccm cylinder med et Technigas Next på.

Når jeg giver fuld gas lyder det som om at der er en smule vand i karburatoren, det plejer jo at forsvinde efter ikke lang tid, men den gør det hver gang jeg giver fuld gas! Den gør det er jeg giver gas, sprutter og giver et mindre knald ud af røret og så går den end i omdr. som den altid har gjort, før da jeg kørte med uoriginalt 45 rør gjorde den det samme, bare kun op til næsten 9000 omdr. og så ned til 6500 uden problemer.

Men så tænker jeg, er det fordi membranen ikke kan følge med fordi den skal have så mange omdr? Hvis det er den skal jeg vel bare have smidt nogle carbon i vel?

Jeg fatter bare stadig ikke hvorfor den går ned i omdr! Jeg giver fuld gas, den flyver op på 9000+ omdr. og så går den ned igen til 6500 og kommer langsomt op på 9000 igen ved 90 km/t.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Membran eller wtf?
Kommentér på:
Membran eller wtf?

Annonce