{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Er mit cylinder nu smadret? /: {{forumTopicSubject}}

Hey dude's.
Her til aften var jeg en tur i Gøttrup (7km. fra hvor jeg bor) og jeg kørte i et jævnt tempo, hverkern for hurtigt eller for langsomt, men ca. 55km/t, det meste af vejen, for at tilkøre mit cylinder. Da jeg så næsten var i Gøttrup slap jeg gassen og pludselig går hotten ud, og der kom ingen lyd, som når den forbrænder benzinen, men bare en fløjten nede fra cylinderet. Jeg tænkte at det måske havde varmesat sig og lod jeg den stå lidt og 2minutter efter startede den ganske let igen, så da jeg skulle hjem ca. 45minutter efter, kørte jeg med samme fart og nogle gange lidt stærkere men over en længere strækning og på de 7km på vej hjem gør den akkurat det samme 3-4gange, med at gå ud helt "lydløst", men stadigvæk med den fløjten der og den taber farten meget hurtigt.
DET SKAL SIGES, at det kun begynder på det så snart den er ved at nå topfart og man så slipper gassen og vil give gas igen.
Spørgsmålet er så, hvad kan det skyldes? Cylinderet har gået ca. 170km nu og var splinter nyt med stempel og ringe. Kan det skyldes tændrøret eller noget andet? -bare ikke sig mit cylinder eller mine stempelringe er smadret! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er mit cylinder nu smadret? /:
Kommentér på:
Er mit cylinder nu smadret? /:

Annonce