Hvad er der galt med min Fz50 {{forumTopicSubject}}
Hey SG
Har nogle problemer med min nyindkøbte Fz50 og har derfor nogle spørgsmål som jeg håber i kan svare på. Er helt ny til knallerter så kan være min problembeskrivelse ikke lige frem er i top. men here goes.
Da jeg købte den fungerede den fint, der så ikke ud til at være noget galt. Men første gang jeg skulle tanke og valgte at bruge alm 92 i tanken og knallert olie i olie tanken begyndte den at opføre sig underligt. Jeg fant ud af at det selvfølgelig var fordi at olie tanken slet ikke var sat til da den tidligere ejer kun havde brugt 2% olie/benzin blanding. Den kunne dog stadig køre den næste dags tid men så stod den af. Jeg har efterfølgende blandet olie i benzinen så det svare til omkring de 2%. Den er nu meget svær at få igang og kan ikke holde tomgang mere end 6-8sec.
Hvad kan jeg gøre for at redde den?
Jeg bruger omkring 10min konstant kickstater spark på at få den igang hvis den har stået mere end en time. Den starter i første hug når den først er igang men går som sagt hurtigt ud.
Lyder som om den drukner når jeg giver 3/4 dele gas og går ud.
Håber nogen kan hjælpe mig! Stil endelig spørgsmål hvis der er noget elementært jeg har glemt så skal jeg se om jeg kan svare på det.
//mdl
jan 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 31
jan 2009
Igen tak for dit svar!
nov 2007
Følger: 134 Følgere: 129 Scootere: 41 Emner: 582 Svar: 3.364
jan 2009
nov 2007
Følger: 134 Følgere: 129 Scootere: 41 Emner: 582 Svar: 3.364