{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Bolt af baghjul- hjælp {{forumTopicSubject}}

SG. jeg skal have mit sfx baghjul af min motor. men den gider bare ikke løsne sig, har ikke en luftnøgle til rådighed, og tror sgu heller ikke at den kan det. den er blevet klinet ind i rust løsner, varmet op. vi har være 3mand på 1gang for at holde svinet, men den rokker sig ikke en mm.
nogle der har nogen ider ?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolt af baghjul- hjælp
  • #1   13. maj 2009 min el nøgle løsnede min baghjuls skrue som vvar det ingen ting så kan luft også

• #2   13. maj 2009 min bolt til baghjulet på min hot sad fandme også fast jeg bruger altid luftnøgle men min luftnøgle ville sku ikke tag den med et tryk på 10bar så jeg gik ud til den store compresser jeg har tændte den og fik et tryk på 16 bar så kom den sku men den sad sku godt fast men tror at du kan løsne mere i hånden end en luftnøgle kan eller det kan jeg i hvertfald men det kommer and på om motoren sidder på som den ikke gjorde på min men ellers bare en god stærk fastnøgle så sidder du den godt ind over bolten og stiller dig på fastnøglen og begynder at hoppe på den men der er en der skal holde scooteren og bagbremsen imens

• #3   13. maj 2009 motoren er af. og vi har prøvet at 2 holder motoren og dække/bremsen og den anden hopper, men den vil bare slet ikke af ;S

Kommentér på:
Bolt af baghjul- hjælp

Annonce