{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

stator / svinghjul {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
jeg har fået anskaffet mig en Derbi GPR
men den mangler en stator og et svinghjul.

nu spørger jeg nok dumt, men er stator og svinghjul det samme? fordi på Thansens hjemmeside, har de kun en stator. men under hvilken vare du søger skriver de "Stator / Svinghjul"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stator / svinghjul
  • #1   27. maj 2009 Stator er også kendt som tænding.

Svinghjul og stator er ikke det samme ;).

• #2   27. maj 2009 er det bare mig.. eller er det umuligt at finde et svinghjul nogle steder til derbi gpr så?

og kan man putte et svinghjul fra en hver anden elstarts knallert, over på min derbi?

• #3   27. maj 2009 Kiggede også selv efter det og jeg kunne heller ikke finde nogle steder. Men nu har jeg absolut ingen forstan på derbi så skal ikke kunne sige om kan få andet end Innerrotor, det har de hos speedline

• #4   27. maj 2009 så virker lysset jo ikke smiley

jeg citere;

Italkit innerrotortændingen erstatter den originale tænding og bør udelukkende benyttes på maskiner til brug på bane og lukkede områder. Dette skyldes at tændingen ikke laver strøm til andet end tændrøret og der er derfor ikke længere strøm til lygterne på scooteren. Svinghjulet er, i modsætning til det originale, meget lille og motoren har derfor meget nemmere ved at stige og falde i omdrejninger. For at slukke tændingen skal denne have stel. Lev. inkl. diverse fittings.

Kommentér på:
stator / svinghjul

Annonce