{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Hjælp x høj gives {{forumTopicSubject}}

Har en hot 50 hvor jeg har taget membran begrænsning og Skiven

efter jeg tog membran begrænsning kunne den ikke starte. j var rimelig træt skal dog lige siges hehe. men så kom der en ælder mand hen til mig og sagde.

han viste en hel del om det og så rodet han lige lidt med den. samt tog tændrøret ud og lidt tid efter var der gang i den.

enste problem nu var bare et den gik helt amok skruet ned på den sorte srkue der sidder på kabu og den gik ikke amok mere. tog en tur på den og lige hurtig mærk til at den ikke kørte godt. på vej hjem kan jeg mærke i scooteren den ikke har det for godt den lyder virkelig hård og mærkelig. så jeg stopper og kigger lidt på den kan ikke se der skulle være noget galt. så køre vidre. lidt tid efter kommer der et brag for motoren. og der kommer lidt røg. kigger under og kan se tændrøret er srpunget ud -_-. heldig vis var der ikke sket noget med top stykket. men nu er det bare den vil ikke står særlig godt i tomgang og når jeg slipper gassen trækker den selv lidt tid der efter dør den ud i tomgang bremser faktisk sig selv ned og kan ikke trille særlig langt. WTF hvad skal jeg gøre for at fikse det. kan det være Falsk luft fra en ødelagt pakning ved studsen ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp x høj gives
Kommentér på:
Hjælp x høj gives

Annonce