Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hebo titan, ixil race eller leovinceZX Har en : tp trophy polini speedcontrol polini speedclutch 17,5 dello (std. stalker) spørgsmålet er nu hvilken pott...
Teknik
Oprettet:
12. apr 2004
Visninger:
156
støddæmper på en stalker? Hvordan piller man bagstøddæmperen af på en stalker? Skal man bare pille den af nede ved motoren, og der efter skrue de...
Teknik
Oprettet:
30. mar 2004
Visninger:
69
Ruller Jeg skal have en gang nye ruller... Jeg er bare lidt i tvivl om hvilke der ville være bedst til min scooter... Jeg h...
Teknik
Oprettet:
26. mar 2004
Visninger:
201
ang. ledningsnet på en stalker! Heysa jeg har lige arbejdet lidt i min stalker og har haft den skilt helt ad og er nu kommet til mit ledningsnet som je...
Teknik
Oprettet:
26. mar 2004
Visninger:
224
Cdi til Stalker Er en Stalker begrænset i cdi'en? Og hvor sidder den? Kan det passe at min stalker kun vil køre ca. 65 når alle begræn...
Teknik
Oprettet:
15. mar 2004
Visninger:
76
Skiven på en Stalker Nu har jeg åbnet mit motorskjold på min stalker, men kan fande ikke finde skiven. Fandt en ring, men det var ikke skive...
Teknik
Oprettet:
10. mar 2004
Visninger:
138
HJÆLP. til stalker hejsa er den nogle som ved hvor helvede skiven sidder på en stalker.????? på forhånd tak.
Teknik
Oprettet:
9. mar 2004
Visninger:
103
stalker skive hej. er der nogle som kan fortælle mig hvor skiven sidder på en stalker.
Teknik
Oprettet:
7. mar 2004
Visninger:
88
stelnr er der nogle der kan sige mig hvor man finder stelnr på en gilera stalker
Teknik
Oprettet:
3. mar 2004
Visninger:
124
Passola (Hurtigt) Hvilken motor passer lige over på passola? jeg har både fået at vide at Jog Bws Stalker Cpi Sonic passer og ik...
Teknik
Oprettet:
19. feb 2004
Visninger:
147
Spy fælge på stalker...? Kan man smide Spy fælge på stalker...? Ska man ik lave noget om...? på forhånd tak
Teknik
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
70
Dyser. jeg har en stalker, men ved sku ikke helt hvad for en dyse jeg skal have i den. jeg har tun udstødning og power luftfil...
Teknik
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
159
Original Stalker krumtap Hej! Hvor meget holder en original stalker krumtap til??? Holder den (nemt) til komplet 70cc polini sport? Mvh Ra...
Teknik
Oprettet:
19. dec 2003
Visninger:
243
cyllinderkit til stalker Jeg har en standart gilera stalker som kører 50km/t og jeg tænkte på at købe et polini corsa cyllinder kit og en tun-ud...
Teknik
Oprettet:
12. okt 2003
Visninger:
221
utæt udstødning! Her for leden tog jeg et styrt på min stalker og det resulterede i at min udstødning fik et slag og blev slået løs, hel...
Teknik
Oprettet:
11. okt 2003
Visninger:
161

Annonce