412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

ASW 2 SCOOT Magasin ASW 2 SCOOT Magasin

Til alle jer der var til træffet og fik udleveret et SCOOT blad, vil jeg da gerne have lidt feedback om projektet.

Vi er godt klar over at det ikke er et M blad eller Vmax, men et ærligt forsøg på at gøre noget positivt smiley

1. Udgave har selvfølgelig en masse ting der kunne være gjort smartere, men man må lære af fejl.

Lidt kritik, ris og ros DER KAN BRUGES KONSTRUKTIVT vil være velset.
Planen er at det skal udkomme 6 - 8 gange om året og vil variere i sideantal alt efter annoncer og interesse smiley

Skriv gerne hvad i feks godt kunne tænke jer at læse om.

Tak, Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ASW 2 SCOOT Magasin
  • #1   20. jul 2009 Mange grammatiske fejl synes jeg - hvilket skal rettes op på smiley

• #3   20. jul 2009 Som sagt, kunne der godt bruges en omgang korrekturlæsning. Udover det var det kun kvaliteten af mange af billederne der haltede. Ellers lækkert med et blad til os scooterhoveder.
    mvh
    Kresjan.

• #4   20. jul 2009 Synes det var et kanont blad, bare ærgeligt jeg ikke fik et med hjem på hjem turen smiley

• #5   20. jul 2009 jeg syntes der manglede noget læse stof der var jo godt nok lidt om indstilling men der kunne godt haved været to sider mere hvis det var men ellers et meget godt blad

• #6   20. jul 2009 Helt sikkert godt blad EMD og dig har strikket sammen !!
    Lidt mere fylde, men det ved du jo..
    Det er jo trodsalt første blad de kommer med, de gør det frivilligt.. Så kan da godt forstår der er nogle småfejl..

Men lækkert blad Claus !

• #7   20. jul 2009 Lækkert blad smiley

• #8   20. jul 2009 Sidder personligt selv med bladet i hånden nu og kigger det sådan igennem ovs.

Syntes for det første at det er en god idé og godt intiativ thumps up for det.

Det er rigtig flot lavet, med gode billeder og god tekst der fanger, det er lækkert der er lidt reklame for dele ved speedline og lidt tekst om hvad bladet indholder og hvem der skriver om det.

det er fedt der er tester med af Olie, Moff SFR 09 og Onboard Cameret, efter at have læst om olien så fik jeg en bedre billede af den olie end vis man ser den i butikken hvad angår emballagen.

også rigtig godt med lidt om de forskellige evt, som speedmeet og Spass und Aktion, det er rigtig lækkert, så man får lidt og vide om hvad der skete der fra om så oven i købet lidt billeder!

Og Historien og Roost er også god læse stof, det er lækkert med fakta om de forskellige firmaer som laver de dele vi køre med ovs.

Det jeg nu savner var lidt flere sider, evt lidt om projekter som er igang, eller sådan noget, f.eks lidt ombag Kedde D 2cylle sprinter, Alcedos 100cc Drejeventils Sprinter, Kristians JogRox eller sådan noget, lidt interview med dem der bygger dem, hvorlang tid det har tager hvor meget arbejde de har lagt i det og hvad de ellers kunne finde på at lave om på deres maskine eller sådan noget i den stil.

Syntes ellers det er en super idé i er kommet med, og glæder mig allerede til næste nummer.

• #9   20. jul 2009 Ideen er som du selv påpeger banebrydende for scenen i dk.

Ris og ros:

Indholdsfortegnelsen kan godt være noget mere sigende og spændende.

mere læsestof som allerede er påpeget

Læser-scootere. Altså kunne det være nice hvis der ligesom i vmax, altid blev præsenteret en 2- måske 3 scootere som er specielle. Det kunne være Kedde´s sprinter, en costum scooter eller bare en dmu racer af en art.

Layoutet er et plus synes jeg

At i tester produkter for efterfølgende at skrive om det i bladet er også nice.

Det kunne evt. inddeles lidt i noget race sektion, træf sektion og en tredje sektion.

Ellers en mega fed idé, men det er ALTID svært at starte sådan noget her op.

• #10   20. jul 2009 Kan det evt. komme på pdf eller noget for os som ikke fik det?

• #12   20. jul 2009 ville os meget gerne se det:D:D

• #13   20. jul 2009 Jeg synes det var et super blad - dog med en del grammatiske fejl.
    De slags blade vil jeg gerne se mange flere af :)!

• #14   21. jul 2009 Hmm Ja guides og Træf Datoer. Og Lign... ellers kunne jeg godt li det (: Lægge nogle billeder ind med Forskellige træf eller noget ;D

Kommentér på:
ASW 2 SCOOT Magasin

Annonce