412 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
ASW 2 SCOOT Magasin ASW 2 SCOOT Magasin
Til alle jer der var til træffet og fik udleveret et SCOOT blad, vil jeg da gerne have lidt feedback om projektet.
Vi er godt klar over at det ikke er et M blad eller Vmax, men et ærligt forsøg på at gøre noget positivt
1. Udgave har selvfølgelig en masse ting der kunne være gjort smartere, men man må lære af fejl.
Lidt kritik, ris og ros DER KAN BRUGES KONSTRUKTIVT vil være velset.
Planen er at det skal udkomme 6 - 8 gange om året og vil variere i sideantal alt efter annoncer og interesse
Skriv gerne hvad i feks godt kunne tænke jer at læse om.
Tak, Claus
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 208 Følgere: 214 Scootere: 11 Emner: 52 Svar: 4.456
nov 2006
Følger: 67 Følgere: 66 Scootere: 6 Emner: 110 Svar: 1.315
mvh
Kresjan.
jul 2007
Følger: 71 Følgere: 76 Scootere: 7 Emner: 131 Svar: 480
feb 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Svar: 344
jun 2006
Følger: 178 Følgere: 182 Scootere: 4 Emner: 1.040 Svar: 4.970
Lidt mere fylde, men det ved du jo..
Det er jo trodsalt første blad de kommer med, de gør det frivilligt.. Så kan da godt forstår der er nogle småfejl..
Men lækkert blad Claus !
maj 2007
Følger: 202 Følgere: 207 Scootere: 14 Emner: 407 Svar: 8.857
sep 2004
Følger: 147 Følgere: 152 Scootere: 7 Emner: 135 Svar: 886
Syntes for det første at det er en god idé og godt intiativ thumps up for det.
Det er rigtig flot lavet, med gode billeder og god tekst der fanger, det er lækkert der er lidt reklame for dele ved speedline og lidt tekst om hvad bladet indholder og hvem der skriver om det.
det er fedt der er tester med af Olie, Moff SFR 09 og Onboard Cameret, efter at have læst om olien så fik jeg en bedre billede af den olie end vis man ser den i butikken hvad angår emballagen.
også rigtig godt med lidt om de forskellige evt, som speedmeet og Spass und Aktion, det er rigtig lækkert, så man får lidt og vide om hvad der skete der fra om så oven i købet lidt billeder!
Og Historien og Roost er også god læse stof, det er lækkert med fakta om de forskellige firmaer som laver de dele vi køre med ovs.
Det jeg nu savner var lidt flere sider, evt lidt om projekter som er igang, eller sådan noget, f.eks lidt ombag Kedde D 2cylle sprinter, Alcedos 100cc Drejeventils Sprinter, Kristians JogRox eller sådan noget, lidt interview med dem der bygger dem, hvorlang tid det har tager hvor meget arbejde de har lagt i det og hvad de ellers kunne finde på at lave om på deres maskine eller sådan noget i den stil.
Syntes ellers det er en super idé i er kommet med, og glæder mig allerede til næste nummer.
maj 2004
Følger: 145 Følgere: 148 Scootere: 3 Emner: 880 Svar: 3.615
Ris og ros:
Indholdsfortegnelsen kan godt være noget mere sigende og spændende.
mere læsestof som allerede er påpeget
Læser-scootere. Altså kunne det være nice hvis der ligesom i vmax, altid blev præsenteret en 2- måske 3 scootere som er specielle. Det kunne være Kedde´s sprinter, en costum scooter eller bare en dmu racer af en art.
Layoutet er et plus synes jeg
At i tester produkter for efterfølgende at skrive om det i bladet er også nice.
Det kunne evt. inddeles lidt i noget race sektion, træf sektion og en tredje sektion.
Ellers en mega fed idé, men det er ALTID svært at starte sådan noget her op.
jun 2007
Følger: 59 Følgere: 59 Scootere: 3 Emner: 52 Svar: 365
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 55 Scootere: 9 Emner: 231 Svar: 3.486
nov 2007
Følger: 78 Følgere: 79 Scootere: 6 Emner: 1 Svar: 14
De slags blade vil jeg gerne se mange flere af :)!
mar 2009
Følger: 80 Følgere: 78 Scootere: 5 Emner: 39 Svar: 189
ASW 2 SCOOT Magasin