DHS min hvilken klasse? DHS min hvilken klasse?
Hey. Hvilken klasse skal min baneracer køre i til DHS?
(se profil)
Restriktioner og regler for klasser
- 70cc SCOOTER - AC
I denne klasse kåres den hurtigste “almindelige” AC scooter.
Restriktionerne i denne klasse er følgende: sænket forgaffel, større bagfælg end original (dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt). Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget - det vi vil frem til er, at man ikke stripper scooteren fuldstændig for skjolde og andet for at mindske vægten og dermed opnå sprint-fordele.
- 70cc SCOOTER - LC
I denne klasse kåres den hurtigste “almindelige” LC scooter.
Restriktionerne i denne klasse er følgende: sænket forgaffel, større bagfælg end original (dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt). Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget - det vi vil frem til er, at man ikke stripper scooteren fuldstændig for skjolde og andet for at mindske vægten og dermed opnå sprint-fordele.
- 70cc SPRINTER - AC
I denne klasse kåres den hurtigste AC sprinter.
Alle former for modifikationer som giver sprint-fordele er tilladt - der er kun to restriktioner som skal overholdes: der må ikke være monteret NOS/gas og scooteren må ikke være over 70cc.
- 70cc SPRINTER - LC
I denne klasse kåres den hurtigste LC sprinter.
Alle former for modifikationer som giver sprint-fordele er tilladt - der er kun to restriktioner som skal overholdes: der må ikke være monteret NOS/gas og scooteren må ikke være over 70cc.
- FREE-FOR-ALL (AC+LC / over 70cc)
I denne klasse er alt tilladt, herunder NOS/gas samt cylinderkits der er over 70cc.
(jeg kan godt selv læse (; så efter den her liste så skal jeg køre i klassen: - 70cc SPRINTER - AC. men grunden til jeg spørger er fordi, til HSW der kørte jeg i klassen: 70cc SCOOTER - AC selvom min overhoved ikke gik ind under de regler?, hvilket er de samme)? s:
apr 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 7
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 22 Scootere: 3 Emner: 38 Svar: 864
aug 2006
Følger: 52 Følgere: 57 Scootere: 3 Emner: 146 Svar: 484
aug 2006
Følger: 52 Følgere: 57 Scootere: 3 Emner: 146 Svar: 484
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 109 Scootere: 4 Emner: 194 Svar: 1.246
apr 2006
Følger: 71 Følgere: 86 Scootere: 6 Emner: 136 Svar: 453
- 70cc SCOOTER - LC
(dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt).-------------> Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget <----------------
DHS min hvilken klasse?