368 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

DHS min hvilken klasse? DHS min hvilken klasse?

Hey. Hvilken klasse skal min baneracer køre i til DHS?
(se profil)

Restriktioner og regler for klasser

- 70cc SCOOTER - AC
I denne klasse kåres den hurtigste “almindelige” AC scooter.
Restriktionerne i denne klasse er følgende: sænket forgaffel, større bagfælg end original (dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt). Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget - det vi vil frem til er, at man ikke stripper scooteren fuldstændig for skjolde og andet for at mindske vægten og dermed opnå sprint-fordele.

- 70cc SCOOTER - LC
I denne klasse kåres den hurtigste “almindelige” LC scooter.
Restriktionerne i denne klasse er følgende: sænket forgaffel, større bagfælg end original (dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt). Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget - det vi vil frem til er, at man ikke stripper scooteren fuldstændig for skjolde og andet for at mindske vægten og dermed opnå sprint-fordele.

- 70cc SPRINTER - AC
I denne klasse kåres den hurtigste AC sprinter.
Alle former for modifikationer som giver sprint-fordele er tilladt - der er kun to restriktioner som skal overholdes: der må ikke være monteret NOS/gas og scooteren må ikke være over 70cc.

- 70cc SPRINTER - LC
I denne klasse kåres den hurtigste LC sprinter.
Alle former for modifikationer som giver sprint-fordele er tilladt - der er kun to restriktioner som skal overholdes: der må ikke være monteret NOS/gas og scooteren må ikke være over 70cc.

- FREE-FOR-ALL (AC+LC / over 70cc)
I denne klasse er alt tilladt, herunder NOS/gas samt cylinderkits der er over 70cc.

(jeg kan godt selv læse (; så efter den her liste så skal jeg køre i klassen: - 70cc SPRINTER - AC. men grunden til jeg spørger er fordi, til HSW der kørte jeg i klassen: 70cc SCOOTER - AC selvom min overhoved ikke gik ind under de regler?, hvilket er de samme)? s:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHS min hvilken klasse?
Kommentér på:
DHS min hvilken klasse?

Annonce