704 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

3. aug 2012 Følger: 74 Følgere: 78 Scootere: 87 Emner: 147 Svar: 372
ASW 2013 ASW 2013
Hej når jeg kommer til ASW kl. 12:45 på søndag så kan jeg kom ude og køre med det sammen eller skal det tjekke min scooter om den har alt det der nylon osv osv ? og hvad kl skal man kom ? fordi jeg tænker på at jeg vil gerne kom kl. 12.45 søndag tjekke det scooter hele tiden eller ? P.S det er min første scooter træf så i er velkommen til at forklar det til mig hvor dan ser det ud ! tak for hjælp drenge og pigerne.
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 212 Følgere: 214 Scootere: 18 Emner: 38 Svar: 219
ellers så find mig dernede så skal jeg hjælpe dig
jun 2011
Følger: 90 Følgere: 90 Scootere: 22 Emner: 83 Svar: 1.848
jan 2011
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 6 Emner: 11 Svar: 73
http://racetour.dk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=11&Itemid=14
nov 2008
Følger: 79 Følgere: 78 Scootere: 12 Emner: 15 Svar: 834
• Ingen form for kørsel i pitten, der skal trækkes, MASKINEN MÅ IKKE VÆRE TÆNDT UDEN FOR BANENS OMRÅDE!!!! Dvs. At du ikke må starte din maskine i pitten, der bliver markeret et område, hvor du kan få lov til at starte din maskine.
• Hold din linje på banen, de bedre kører skal nok finde en vej uden om.
• Når du skal af banen vis da stop tegn i god tid og træk helt ud til kanten af banen så du ikke ligger i vejen for de andre kørere.
• Du SKAL være fuldt påklædt når du køre på banen, Dvs. At du ikke må køre i t-shirt, klipklapper, shorts osv. Du skal have en langærmet trøje på lange bukser, hjelm, handsker og sko der sidder fast.
• Ved reperation/påfyldning i pitten, skal der bruges pap eller en miljømåtte.
• Man skal ryde op efter sig selv. Affald oliespild eller anden for for svineri tolereres ikke.
• Alle dem der færdes på området SKAL selv sørge for eventuelle forsikringer (Læs Ansvarsfraskrivelse)
• For at få adgang til området skal der underskrives en ansvarsfraskrivelse. Denne skal underskrives af en myndig person.
• Vold og hærværk politianmeldes.
Krav til maskinen!
• Der skal være monteret 2 bremser og de SKAL virke optimalt. (scooteren vil blive tjekket og skal godkendes inden den har adgang til banen, dette vil foregå ved indgang til banen)
• Der må ikke være unødig slør i forgafflen og andre bevægelige dele.
• Der skal være monteret overløbsbeholder, og nylon alle steder hvor metal ville ramme asfalten.
• Spidse genstande er bandlyst.
• Kørsel i pårvirket tilstand vil medføre øjeblikkelig bortvisning.
• Kørsel med kølervæske er ikke tilladt, da spild af kølervæske vil gøre banen glat. Brug istedet rent vand/destileret vand.
nov 2008
Følger: 79 Følgere: 78 Scootere: 12 Emner: 15 Svar: 834
aug 2012
Følger: 74 Følgere: 78 Scootere: 87 Emner: 147 Svar: 372
aug 2012
Følger: 74 Følgere: 78 Scootere: 87 Emner: 147 Svar: 372
ASW 2013